Fonecta Kontakti

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Fonecta Kontakti

Yrityksen yhteystiedot aina ajan tasalla

Lähes kaikki suomalaiset aloittavat tiedon etsimisen verkosta. Yrityksesi ei välttämättä ole asiakkaalle ennestään tuttu ja siksi onkin tärkeää, että yrityksen ajantasaiset tiedot löytyvät kattavasti verkon eri kanavista.

Erityisen tärkeitä tietoja ovat yrityksen nimi, osoite, puhelinnumero sekä aukioloajat. Näiden tietojen päivittäminen lukuisiin eri kanaviin, kuten hakukoneisiin, sosiaaliseen mediaan, karttoihin ja navigaattoreihin, voi olla hankalaa ja aikaavievää.

Fonecta Kontakti on palvelu, jonka avulla yritystietosi ovat oikein ja yhteneväiset kaikissa niissä kanavissa, joista yrityksesi tietoja etsitään. Sen avulla hallinnoit yrityksesi tietoja yhdestä paikasta yli 20 netin kanavaan. Verkostoomme kuuluvat mm. Facebook, Google My Business, Here-kartat, TomTom ja Fonectan hakupalvelut (Fonecta.fi, Finder ja Fonecta Caller).

Voit lisäksi tehostaa yrityksesi näkyvyyttä Fonectan kanavissa valitsemalla Kontaktin tueksi Kärkipaikka-palvelun! Kärkipaikan avulla voit nostaa yrityksesi oman alueesi hakutuloslistan TOP 3:seen Fonectan kanavissa, joissa tehdään yli 1,5 miljoonaa hakua päivittäin.

Kuinka palvelu toimii?

LISÄÄMME PUUTTUVAT TIEDOt

Internetissä tieto on pirstaloitunutta ja haasteellista ylläpitää. Jos yrityksesi tietoja ei löydy kattavasti verkosta, me lisäämme ne tärkeimpiin kanaviin. Fonecta Kontaktin avulla varmistat, että yrityksesi ajan tasalla olevat tiedot löytyvät kattavasti verkon tärkeimmistä kanavista, kun toimialasi tuotteita ja palveluja etsitään.

KORJAAMME VÄÄRÄT TIEDOT

Jopa 40 % yritysten tiedoista verkossa on virheellisiä tai puutteellisia. Ajantasaiset tiedot antavat hyvän kuvan yrityksestäsi – ethän jaa käyntikorttejakaan virheellisillä tiedoilla? On tärkeää varmistaa, että yrityksesi osoite, puhelinnumero ja aukioloajat ovat oikein Internetin eri kanavissa.

SUOJELEMME OIKEITA TIETOJA

Huolehdimme, että yritystietosi säilyvät oikeina eri kanavissa, kuten Googlessa, sosiaalisessa mediassa, kartoissa ja navigaattoreissa. Hakukoneet eivät itse tuota tietoa vaan hakevat sitä eri tietolähteistä. Verkossa tiedot leviävät nopeasti, eivätkä yritystiedot ole tämän suhteen poikkeus. 

Pyydä tarjous yrityksellesi

Mukana kaikki tärkeät kanavat

Fonecta Kontaktin avulla tietosi ovat oikein yli 20 digitaalisessa kanavassa. Verkostoomme kuuluvat mm. Facebook, Google My Business, Here-kartat, TomTom ja Fonectan kanavat.

lisänäkyvyyttä kärkipaikalla!

Kun valitset Fonecta Kontaktin tueksi Kärkipaikan, kiilaat yrityksesi tiedot alueesi hakutuloslistan TOP 3:een Fonecta Callerissa, Fonecta.fi:ssä ja Finderissa. Kun yritystäsi etsitään hakusanan ja paikkakunnan perusteella (esimerkiksi haulla: rakennusliike Kouvola), vahvistat yrityksesi näkyvyyttä tehokkaasti olemalla hakutulosten kärjessä. Fonectan kanavissa tehdään 1,5 miljoonaa hakua päivittäin!

Ota meihin yhteyttä

Fonecta Kontakti - paketit ja hinnat

Tarjoamme laajuudeltaan erilaisia paketteja yrityksesi tarpeen mukaan. Paketteihin sisältyvät: automaattinen tietojen päivitys eri kanaviin, yrityksesi löydettävyyttä parantavat hakusanat, Google My Business -yritystili, Arvostelut-palvelu, raportointi- ja päivityspalvelu sekä haluamasi lisätuotteet.

Pakettien sisältö

Startti

Perus

Teho

Tietojen päivitys kanaviin


Hakusanat kpl

30

50

1000

Google My Business -yritystili


Arvostelut­-palvelu, kutsujen määrä kk

10

50

50

Oma Fonecta -palvelu


Lisätuotteet kpl

1

4

49 €/kk

71 €/kk

123 €/kk

Testaa näkyvyytesi

Jopa 40 % yritysten tiedoista verkossa virheellisiä tai puutteellisia. Miten sinun yrityksesi tiedot löytyvät verkon eri kanavista, kuten hakukoneista, sosiaalisesta mediasta, navigaattoreista ja kartoista?

TESTAA MAKSUTTA YRITYKSESI NÄKYVYYS

"olen ollut tyytyväinen kokonaisuuteen."

Jari Pulkkinen, yrittäjä, Koneurakointi Jari Pulkkinen

Lue lisää Fonecta kontaktista ja verkkolöydettävyydestä

  • Miksi Google My Business on yrityksille tärkeä?
    07.04.2020
    Miksi Google My Business -näkyvyys on tärkeä yritykselle?

    Jo 98% suomalaisista käyttää tietoa hakiessaan hakukonetta. Etsimme siis lähes aina tietoa verkosta, kun meille herää tarve tuotteelle tai palvelulle. Verkkohauissa Google My Businekseen syötetyt tiedot nousevat hakutuloksissa ensimmäiseksi, ennen muita hakutuloksia.

    Lue lisää
  • Mikä on Google My Business?
    28.01.2020
    Mikä on Google My Business?

    Kun etsimme palvelua tai tuotetta, etsimme sitä lähes poikkeuksetta ensisijaisesti verkosta. Ja verkossa tehdyistä hauista Suomessa valtaosa tehdään Googlessa. Siksi ei ole yhdentekevää, miten yritys Googlesta löytyy.

    Lue lisää
  • Fonecta Kontaktin avulla yritys löytyy!
    08.01.2020
    Mikä on Fonecta Kontakti?

    Fonecta Kontakti on yksi Fonectan suosituimmista ja asiakkaalle parasta hyötyä tuottavista palveluista, mutta silti ajoittain törmää siihen, ettei kaikille ole ihan selvää, mitä kaikkea Fonecta Kontakti tarjoaa ja mihin tarpeeseen se vastaa.

    Pähkinänkuoressa Fonecta Kontakti on palvelu, jonka avulla yrityksen yhteystiedot ovat oikein ja yhteneväiset kaikissa niissä kanavissa, joista tietoja etsitään. Miksi tällä olisi merkitystä yritykselle, eikö tietoja voi päivittää eri kanaviin sitä mukaan, kun tiedot muuttuvat?

    Yritys ei voi vaikuttaa siihen, mistä kanavista sitä etsitään

    Kun lähdemme etsimään tuotetta tai palvelua, teemme haun lähes aina verkossa. Vielä jokin aika sitten se tarkoitti pääasiassa hakukoneita, ja niistä erityisesti Googlea. Tilanne on kuitenkin nopeasti muuttunut. Nyt hakuja tehdään suoraan karttasovelluksissa, navigaattoreissa, sosiaalisen median palveluissa kuten Facebookissa ja Instagramissa…

    Kanavia on lukemattomia, eikä yritys itse pysty vaikuttamaan siihen, mistä asiakkaat hakunsa aloittavat. Jos asiaa miettii yrityksen kannalta, saattaa asiakkaan näkökulma unohtua. Kannattaakin kiinnittää huomiota omaan ja lähipiirin käyttäytymiseen: hakevatko esimerkiksi perheen kaikki jäsenet asioita eri tavalla ja eri kanavissa? On aina syytä muistaa, että vaikkei joku kanava yritykselle itselleen tuntuisikaan merkitykselliseltä, voi se olla sitä asiakkaalle.

    Eikös tietojen päivittäminen ole vaikeaa?

    Eri hakukanavia on lukemattomia, silti niissä kaikissa pitäisi näkyä. Kaikista kanavista ei yritys ole välttämättä edes kuullut, saati että osaisi päivittää sinne tiedot. Juuri tähän tarpeeseen Fonecta Kontakti vastaa – klikkaamalla yrityksen Oma Fonecta -palveluun tiedot saa päivitettyä yhdellä kertaa kaikkiin tärkeimpiin kanaviin – jopa kiinalaiseen hakukoneeseen Baiduun, jota Suomessa vierailevat kiinalaisturistit käyttävät.

    Käytännössä siis päivittäminen tapahtuu nappia painamalla. Kun yritys kirjautuu Oma Fonectaan ja päivittää sinne tietonsa oikein, ne päivittyvät myös muihin palveluun sisältyviin kanaviin: sosiaaliseen mediaan, Googlen, karttapalveluihin, navigaattoreihin, muihin hakukoneisiin… Myös poikkeusaukiolot ja yrityksen mahdollisesti saamat asiakasarviot päivittyvät tätä kautta. Näin asiakkaat saavat aina ajantasaista tietoa siitä kanavasta, jonka ovat itse valinneet.

    Ei kai sillä niin väliä ole, jos tiedot ei ole oikein?

    Moni isokin yritys on siinä harhaluulossa, ettei tietojen päivittämisellä ole merkitystä. Kunhan tiedot ovat oikein yrityksen kotisivulla ja niissä sosiaalisen median kanavissa, joita yritys itse käyttää, sen pitäisi riittää. Valitettavasti näin ei ole. 

    Harva tuotetta tai palvelua etsivä hakee suoraan yritystä. Etsimme kahvilaa lähellämme, autokorjaamoa, joka olisi auki, edullisempaa tai parempaa kampaajaa, valikoimaltaan kattavaa liikelahjayritystä, luotettavaa remonttimiestä. Yhä enemmän haut ovat kääntyneet siihen suuntaan, että etsitään suoraan palvelua tai jopa tarvetta.

    Jos yritystä lähdetään etsimään nimellä, on silloin yleensä asiakkaalla tarve varmistaa, että yritys on siellä, missä hän sen olettaa olevan tai halutaan varmistaa yrityksen aukioloajat. Molemmissa tapauksissa on äärimmäisen tärkeä, että tiedot ovat oikein asiakkaan käyttämässä kanavassa. Jos haku tehdään Googlessa, on mahdollista, että Google tuo esiin kilpailevan yrityksen, jos se huomaa, että tiedot eri kanavissa ovat eriäväiset, sillä hakutuloksia esittäessään Google hakee tietoa suuresta määrästä eri kanavia. Jos yritys muuttaa toimipaikkaansa tai avaa uuden toimipisteen, täytyy nämä tiedot päivittää mahdollisimman nopeasti verkkoon – jälleen kerran kaikkiin niihin tärkeimpiin kanaviin.

    Omistat oman yrityksesi tiedot

    Sosiaalinen media ja jopa Google mahdollistavat sen, että tietoa voi kuka tahansa lisätä ja päivittää. Google haluaa, että tietoa on tarjolla mahdollisimman paljon, eikä sen näkökulmasta ole tärkeää, kuka tiedon sinne vie. Niinpä, jos yritys ei itse ole perustanut Google My Business -tiliä, voi kuka tahansa perustaa sellaisen yrityksen nimissä. 

    Näin on käynyt isoillekin yrityksille. Käyttäjän päivittämiin tietoihin ei voi samalla tavalla luottaa, kuin jos ne olisivat yrityksen itsensä hallinnoimia. Ja harva yritys varmaan haluaa, että sen nimissä luodaan tilejä sosiaaliseen mediaan tai Googleen.

    Fonecta Kontakti -palvelun avulla voit olla varma, että yrityksen tiedot ovat aina omassa hallinnassasi, eikä kukaan pääse niitä muuttamaan.


    Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

250

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kotisivujesi sijoitusta Googlen hakutuloksissa.

Lue lisää

Avaimet käteen -kotisivut

Hinta alkaen

22

€/kk

+ alv

Kauttamme saat ammattilaisen suunnittelemat kotisivut yritykselle ja yhdistykselle.

Lue lisää

Facebook­­­-mainonta

Hinta alkaen

290

€/kk

+ alv

Hyödynnä video- tai kuvamainontaan eri mainosmuodoissa Facebookissa ja Instagramissa.

Lue lisää