Ohjelmallinen ostaminen

 

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Ohjelmallinen ostaminen

Mainosta monipuolisesti eri kanavissa - jää tehokkaammin asiakkaan mieleen

Ohjelmallinen ostaminen on mainonnan tehotyökalu, jolla voidaan ostaa mainosnäyttöjä ympäri verkkoa eri mainosverkostoista ja mainoshuutokaupoista. Me Fonectalla tarjoamme ohjelmallisen ostamisen palveluja, joissa ensisijainen päämäärä on tavoittaa oikeat henkilöt laajasta digikanavaverkostosta vain pelkän mediaostamisen sijaan.

 

Ohjelmallisella ostamisella voimme:

  • kasvattaa yrityksen tai palvelun tunnettuutta
  • lisätä kohderyhmän tietoisuutta
  • ohjata kohderyhmää tekemään haluttuja toimenpiteitä sivuilla.

Ohjelmallisen ostamisen asiakkaamme ovat monilta aloilta, aina keskisuurista verkkokaupoista julkisiin toimijoihin. Yhteistä erilaisille asiakkaillemme on ollut se, että he ovat halunneet tavoittaa oikeat kohderyhmät, oikeaan aikaan, oikeassa kanavassa ja kasvattaa laajasti tietoutta yrityksen tuotteista ja palveluista.

 

Alla olevasta videosta voit tutustua asiakkaamme Kauppahalli24:n ohjelmallisen ostamisen matkaan, tavoitteisiin ja tuloksiin.

 

Miksi ohjelmallinen ostaminen?

Mainosta useissa eri kanavissa

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa erilaisten mainosviestien tarjoamisen samalle kohderyhmälle monissa eri muodoissa, eri kanavissa ja eri aikoina. Tehokkaimmillaan mainosviesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.

 

Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, Youtube-, Spotify- ja natiivimainontaa. Kun potentiaalinen asiakas kohtaa saman viestin useassa eri kanavassa ja eri tilanteissa, sen merkitys vahvistuu, se jää vahvemmin mieleen ja kasvaa tietoisuudesta kiinnostukseksi ja lopulta toiminnaksi.

 

Tavoita vain aidosti kiinnostuneet

Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohderyhmästäsi näkee sen.

 

Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa. Näin mainosbudjetti myös käytetään tehokkaimmalla tavalla.

 

Mainosta tehokkaammin ja täsmällisemmin datan ansiosta

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa tehokkaamman mediaostamisen, tarkemman kohdennuksen ja asiakkaan lähestymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä kaikki on kohdentamiseen käytössämme olevan datan sekä kyvykkäiden teknologia-asiantuntijoidemme ansiota, jotka taivuttavat ja optimoivat dataa tarpeiden mukaan.

 

Fonecta Audience Insights -työkalun avulla pystymme tunnistamaan oikeat kohderyhmät ja mainostamaan heille ohjelmallisen ostamisen avulla.

 

Yksi ohjelmallisen ostamisen hienouksista piilee juuri siinä, että sinun ei tarvitse tietää ja valita sopivaa kanavaa, vaan mainos löytää oikeat kanavat ja asiakkaat puolestasi.

 

Kokenut, ammattitaitoinen kumppani

Tuloksekkaan mainosstrategian suunnittelu vaatii paitsi dataa, myös osaavia ihmisiä. Ne löytyvät täältä meiltä Fonectalta. Ohjelmallisen ostamisen asiantuntijamme ovat kokeneita ammattilaisia, joilla on vahva osaaminen erilaisen datan käytöstä kampanjoissa. 

 

Kun aloitamme ohjelmallisen ostamisen kampanjan suunnittelun, asiantuntijamme huomioivat monia asioita, joita tehokkaan kampanjan tekemiseen vaaditaan. Pohjalla on vankka kokemus ohjelmallisen ostamisen kampanjoista, joissa olemme menestyksekkäästi nostaneet palvelun tunnettuutta tai hankkineet lisää asiakkaita.

Äänimainontaa Spotifyssa?

Fonectan ohjelmallisen ostamisen avulla yrityksesi voi tavoittaa tärkeimmän kohderyhmänsä myös Spotify-mainonnan avulla! 

Pyydä tarjous Spotify-mainontaa koskien

Tavoita kohderyhmäsi

Fonectan ohjelmallisessa ostamisessa hyödynnetään dataa, jonka avulla mainontaa kohdennetaan tehokkaasti. Näin tavoitetaan haluttu kohderyhmä ja herätetään kiinnostusta oikealla viestillä juuri oikeassa kanavassa oikeaan aikaan.

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Ohjelmalliseen ostamiseen liittyviä artikkeleita

Ohjelmallinen myynti ja ostaminen ovat mukana myös tietopankkimme artikkeleissa. Tuotamme jatkuvasti kattavaa sisältöä digimarkkinoinnista asiakkaitamme varten - tutustu tietopankin sisältöihin! Alle on kerätty esimerkkejä, jotka liittyvät erityisesti ohjelmalliseen myyntiin ja ostamiseen. 

  • Miten 3. osapuolen evästeiden muutokset vaikuttavat mainostajaan?
    08.04.2021
    Evästeiden poistumisen vaikutukset mainontaan

    Olemme verkkomainonnassa tottuneet siihen, että mainonta on voitu kohdentaa tehokkaasti ja sen avulla on saatu merkittäviä tuloksia. Nyt 3. osapuolen evästeisiin ja yksityisasetuksiin on tulossa merkittäviä muutoksia, tässä blogissa avaamme syitä muutoksen taustalla ja sitä, millaisia vaikutuksia niillä on mainostamiseen.

    Lue lisää
  • Spotify-mainonta - tavoita kohderyhmäsi tarkkaan valituissa tilanteissa ja tunnetiloissa
    24.03.2021
    Spotify-mainonta: tavoita kohderyhmäsi tarkkaan valituissa tilanteissa ja tunnetiloissa

    Spotify on laadukas markkinointikanava, joka yhdistää tehokkaasti äänimainonnan ja visuaalisen mainonnan, ja joka tavoittaa monet eri ikäluokat. Miten Spotify-mainonta toimii, keitä sillä tavoittaa ja mitä se maksaa? Tutustu suomalaisten yritysten mainontamahdollisuuksiin maailman suurimman suoratoistopalvelun, Spotify Ads -mainostusalustalla.

    Lue lisää
  • Brändin rakentaminen verkossa - mitä tulee ottaa huomioon identiteettiä ja imagoa hallitessa
    22.02.2021
    Brändin määritelmä pysyy mutta brändääminen tehdään nyt verkossa

    Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin Google ja sosiaalinen media. Digimaailmassa suuret mahdollisuudet yhdistyvät sudenkuoppiin, jotka voivat vahingoittaa brändiä nopeasti ja salakavalasti.

    Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Facebook­­­-mainonta

Hinta alkaen

290

€/kk

+ alv

Tavoita uusia kohderyhmiä video- tai kuvamainonnalla some-suosikeissa, Facebookissa ja Instagramissa.

Lue lisää

LinkedIn­­­-mainonta

Olemme virallinen LinkedIn- kumppani

LinkedIn tarjoaa huikeat mahdollisuudet mainostaa tarkkaan rajatuille kohderyhmille. Valitse avaimet käteen -paketti tai toteuta LinkedIn -kampanjasi itse.

Lue lisää

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää