Miksi ohjelmallinen ostaminen?
Mainosta useissa eri kanavissa
Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa erilaisten mainosviestien tarjoamisen samalle kohderyhmälle monissa eri muodoissa, eri kanavissa ja eri aikoina. Tehokkaimmillaan mainosviesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.
Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, Youtube-, Spotify- ja natiivimainontaa. Kun potentiaalinen asiakas kohtaa saman viestin useassa eri kanavassa ja eri tilanteissa, sen merkitys vahvistuu, se jää vahvemmin mieleen ja kasvaa tietoisuudesta kiinnostukseksi ja lopulta toiminnaksi.
Tavoita vain aidosti kiinnostuneet
Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohderyhmästäsi näkee sen.
Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa. Näin mainosbudjetti myös käytetään tehokkaimmalla tavalla.
Mainosta tehokkaammin ja täsmällisemmin datan ansiosta
Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa tehokkaamman mediaostamisen, tarkemman kohdennuksen ja asiakkaan lähestymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Tämä kaikki on kohdentamiseen käytössämme olevan datan sekä kyvykkäiden teknologia-asiantuntijoidemme ansiota, jotka taivuttavat ja optimoivat dataa tarpeiden mukaan.
Fonecta Audience Insights -työkalun avulla pystymme tunnistamaan oikeat kohderyhmät ja mainostamaan heille ohjelmallisen ostamisen avulla.
Yksi ohjelmallisen ostamisen hienouksista piilee juuri siinä, että sinun ei tarvitse tietää ja valita sopivaa kanavaa, vaan mainos löytää oikeat kanavat ja asiakkaat puolestasi.
Kokenut, ammattitaitoinen kumppani
Tuloksekkaan mainosstrategian suunnittelu vaatii paitsi dataa, myös osaavia ihmisiä. Ne löytyvät täältä meiltä Fonectalta. Ohjelmallisen ostamisen asiantuntijamme ovat kokeneita ammattilaisia, joilla on vahva osaaminen erilaisen datan käytöstä kampanjoissa.
Kun aloitamme ohjelmallisen ostamisen kampanjan suunnittelun, asiantuntijamme huomioivat monia asioita, joita tehokkaan kampanjan tekemiseen vaaditaan. Pohjalla on vankka kokemus ohjelmallisen ostamisen kampanjoista, joissa olemme menestyksekkäästi nostaneet palvelun tunnettuutta tai hankkineet lisää asiakkaita.