miksi ohjelmallinen ostaminen?
mainontaa useissa eri kanavissa
Ohjelmallisessa ostamisessa voidaan tarjota erilaisia viestejä monissa muodoissa. Tehokkaimmillaan viesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.
Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, Youtube-, Spotify- ja natiivimainontaa.
tavoita aidosti kiinnostuneet
Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohdataan.
Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa.
lisää tehokkuutta datalla
Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa tehokkaamman mediaostamisen, tarkemman kohdennuksen ja asiakkaan lähestymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Keskiössä on kohdentamiseen käytettävä data ja teknologian optimointikyvykkyydet.
Fonectan ohjelmallisen ostamisen asiantuntijoilla onkin vahva osaaminen erilaisen datan käytöstä kampanjoissa. Fonecta Audience Insights -työkalun avulla pystyt tunnistamaan oikeat kohderyhmät sivustoltasi ja mainostamaan heille ohjelmallisen ostamisen avulla.
vahva ammattitaito
Tämä kaikki on kuitenkin turhaa ilman osaavia ihmisiä. Kun aloitamme ohjelmallisen ostamisen kampanjan suunnittelun, asiantuntijamme huomioivat monia asioita, joita tehokkaan kampanjan tekemiseen vaaditaan.
Pohjalla on vankka kokemus ohjelmallisen ostamisen kampanjoista, joissa olemme nostaneet palvelun tunnettuutta tai hankkineet lisää asiakkaita.