LinkedIn­­­-mainonta

Tavoita kohderyhmäsi maailman suurimmasta päättäjäverkosta, Suomesta ja maailmalta. Olemme Suomen ainoa virallinen LinkednIn Markering Solutions -partneri. Saat käyttöösi palkitun LinkedIn-tiimimme osaamisen, dataa sekä työkalut, joita ei saa muualta. Pyydä maksuton seuraaja-analyysi, jonka avulla voit tehostaa yrityksenne LinkedIn-tekemistä.

Pyydä maksuton analyysi tästä!

Useasti palkittu LinkedIn-kumppani

LinkedIn-mainonta tavoittaa yrityspäättäjät

"The world’s’ largest professional social network." LinkedIn on maailman suurin asiantuntijoiden sosiaalinen kanava. Mainostaminen siellä kannattaa.

Rekrytoinnin lisäksi käyttäjät etsivät LinkedInistä tietoa toimialastaan, oppivat uusia taitoja, kuuntelevat vaikuttajien mielipiteitä ja mikä tärkeintä – hakevat asiantuntijoiden neuvoa. Mitä sinun yrityksesi tarjoaa toimialastasi kiinnostuneille LinkedInissä? Pyydä yrityksellesi maksuton LinkedIn-konsultaatio!

Fonecta on LinkedInin virallinen kumppani, mikä mahdollistaa asiakkaillemme monipuoliset mahdollisuudet mainontaan ja markkinointiin. Kauttamme yrityksesi saa käyttöönsä mm. laajennetun työkaluvalikoiman sekä kattavan kokemuksemme ja ammattitaitomme. 

Suomen ainoa virallinen LinkedIn-kumppani – mitä se tarkoittaa asiakkaillemme?

1. LinkedIn-mainostili maksutta käyttöösi
Aja mainontaa ja hyödynnä LinkedInin työkaluja

 2. Lokaalia ja globaalia markkinaymmärrystä 
Ole ensimmäisten joukossa hyödyntämässä toimialasi parhaita käytäntöjä 

3. Paikallinen Campaign Manager -tuki
Kasvata LinkedIn-mainonnan tehokkuutta, saat apua mutkattomasti, kun tarvitset.

4. Eksklusiivisia analyysejä ja raportteja
Saat liiketoimintasi ja toimialasi kannalta keskeisiä havaintoja ohjaamaan kehitystä

5. Valmennukset ja työpajat
Henkilökohtaiset ja personoidut valmennukset ja työpajat sinulle ja tiimillesi

Ota yhteyttä LinkedIn-asiantuntijaamme!

LinkedIn-mainonta & Fonecta

Mitä LinkedIn-kumppanuus tarkoittaa?

Vuodesta 2017 Fonecta on ollut Suomen ainoa virallinen LinkedIn Marketing Solutions -maapartneri. Kumppanuus mahdollistaa asiakkaillemme monipuolisemmat työkalut tehokkaamman mainonnan toteuttamiseen.

Virallisen kumppanin kanssa markkinoinnin tekijät pystyvät saavuttamaan tavoitteensa tehokkaasti. Meillä on paikallistuntemuksen lisäksi, LinkedInin tarjoama asiantuntijuus ja työkalut, joita muilla mainonnan tekijöillä ei ole saatavilla.

Lue lisää LinkedIn-kumppanuudesta

Palkittu LinkedIn-mainostiimi

Mainosratkaisutiimimme on aina ajan hermoilla jatkuvan koulutuksen ansiosta. LinkedIn on myös palkinnut Fonectan mainostiimin useilla palkinnoilla työstä suomalaisten yritysten hyväksi. Vuonna 2020 Fonecta palkittiin kansainvälisessä kilpailussa parhaana LinkedIn-kumppanina.

Saat ammattilaisia toteuttamaan yrityksesi LinkedIn-mainontaa. Fonectan kautta onnistuu niin suomenkielinen mainonta kuin muutkin kielet. Asiantuntijoillamme on kattava kokemus niin paikallisista kuin kansainvälisistä LinkedIn-kampanjoista. 

 

Haluan kuulla lisää!

Avaimet käteen tai toteuta mainonta itse

LinkedIn-mainonta onnistuu kauttamme eri tavoin. Valitse avaimet käteen -paketti, toteuta kampanjasi itse tai ulkoista kanssamme kumppaneituneelle mediatoimistolle ja hyödynnä ammattitaitoamme vain siltä osin kuin tarvitset. Saat kaikissa tapauksissa yrityksellesi mainostilin veloituksetta.

Mainostaminen LinkedInissä on kauttamme todella vaivatonta. Saat mainostiliisi aina laskutuksen sekä käyttöösi erikoiskohderyhmät sekä laajennetun analytiikan.

Pyydä yrityksellesi maksuton LinkedIn-konsultaatio!

Fonecta kautta luodun LinkedIn-mainostilin hyödyt

Kulutusperusteinen laskutus ilman luottokorttia tai lisäkuluja

Enemmän dataa, kohdennuksia ja ominaisuuksia käytössäsi

Tee itse tai ulkoista meille – palkittu tiimi tukenasi

Lataa LinkedIn-mainonnan opas

Taktinen mainonta on ostoon tai muuhun toimenpiteeseen tähtäävää mainontaa. Taktiseen mainontaan kuuluu olennaisesti tulosten seuranta ja kampanjan onnistumisen mittaaminen. Kuinka tehdä taktista mainontaa LinkedInissä?

Lataa maksuton opas tästä!

Mainostaminen LinkedInissä – millaisia ovat sen mainosmuodot?

Mainostaminen on erittäin monipuolista LinkedIn-palvelussa. Kauttamme onnistuu tietysti suomenkielinen mainonta mutta myös kansainväliset markkinat. Voit lukea tietopankistamme lisää LinkedIn-mainosmuodoista ja siitä mitä käytännössä on LinkedIn-mainoksen tekeminen, mutta alle olemme listanneet ne pähkinänkuoressa.

Sponsoroitu sisältö

Sponsoroitu sisältö tavoittaa hyvin laajalti ja tarkasti kohderyhmäsi sekä taipuu kattavasti eri formaatteihin. Sponsoroituun sisältöön voi reagoida eri tavoin ja sen avulla on helppo ohjata kohderyhmä kohti haluttua tavoitetta. Siksi se on loistava tapa aloittaa LinkedIn-mainonta.

Mieti siis kenelle haluat viestisi kohdistaa ja miten saat heidän huomion, ja anna sponsoroidun sisällön hoitaa loput. Fonectan asiantuntijoilta saat tietysti myös apua.

Message Ad

Message Ad (entiseltä nimeltään Sponsored InMail) on henkilökohtainen tapa kohdentaa mainosviesti suoraan LinkedIn-käyttäjän postilaatikkoon. Message Ad on tehokas tapa sillä se löytää varmasti perille ilman vaaraa joutua roskapostikansioon kuten sähköposti.

Viestit lähtevät kohderyhmäläisille vain silloin kun he ovat aktiivisina ja vastaanottaja voi saada sponsoroidun viestin vain kerran 45 päivän sisällä, joten sen vaikutus oikein kohdistettuna ja personoituna tehokas.

Dynaaminen mainos

Dynaaminen mainos on mainosmuotona mielenkiintoinen, sillä se on tehokas huomionherättäjä personoidun ulkonäkönsä ansiosta.

Dynaamisen mainoksen tiivis tekstisisältö ja tehokkuus käyttäjän ohjaamisen suhteen tekevät siitä loistavan formaatin esimerksiksi seuraajien keräämistä varten.

Text Ads

Text Ad voi olla yhdistelmä tekstiä ja kuvaa tai ainoastaan tekstiä. Sen voi näyttää uutisvirran sijaan LinkedInin yläreunassa tai oikean reunan bannerissa. 

Tekstimainos sopii lyhyille ja ytimekkäille viesteille. Se on oiva tapa kehottaa kohderyhmääsi toimimaan, kun viesti on osuvasti muotoiltu heidän tarpeisiin. 

"LinkedIn on nyt tärkein markkinointi-kanavamme"

Stuart Reynish, Director, Sales & Marketing, AAC Global 

Luotettavin sosiaalisen
median kanava

Lähde: Business Insider Digital Trust Survey 2020

+ 720

miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti.

+ 1,4

miljoonaa käyttäjää Suomessa.

Nr. 1

B2B-liidigeneroinnin kanava.

LinkedIn-markkinointiin liittyvää tietoa

Kiinnostaako LinkedIn-markkinointi ja -mainonta tarkemmin myös käytännön tasolla? Haluatko lukea mitä LinkedIn-mainoksen tekeminen tarkoittaa tarkalleen ottaen? Fonectan tietopankki on täynnä sisältöä digimarkkinointia käsitteleviin aiheisiin liittyen. Alta löydät sisällöt LinkedIn-markkinointiin liittyen:

  • Lataa tutkimusraportti - Sosiaalisen median käyttö ja mainonta Suomessa
    14.01.2022
    Lataa some-tutkimusraportti

    Fonecta selvitti IRO Researchin toteuttamissa tutkimuksissa kuinka Suomessa käytetään sosiaalista mediaa. Tutkimus tehtiin kahdessa osassa:

    • Haastattelimme tuhatta täysi-ikäistä suomalaista kuinka he käyttävät sosiaalista mediaa.
    • Kysyimme sadalta markkinointipäätöksistä vastaavalta ja niihin osallistuvalta, miten yritykset käyttävät sosiaalisen median kanavia mainontaan. 
    Lue lisää
  • Tilaa opas mainonnan kohdentamisesta LinkedInissä
    13.01.2022
    Tilaa opas mainonnan kohdentamisesta LinkedInissä

    Mainonta LinkedInissä on tehokasta, kun sen kohdentaa oikein. Tilaa maksuton oppaamme ja opi lisää eri kohdentamisvaihtoehdoista.

    Lue lisää
  • Tilaa opas brändimainonnasta LinkedInissä
    12.01.2022
    Tilaa opas brändimainonnasta LinkedInissä

    Brändimainonnalla tavoitellaan tunne-elämyksiä. Tilaa maksuton LinkedIn-oppaamme ja lue lisää onnistuneen brändimainoskampanjan toteuttamisesta!

    Lue lisää
  • Tilaa LinkedIn-opas tapahtumien järjestämiseen
    11.01.2022
    Tilaa LinkedIn-opas tapahtumien järjestämiseen

    LinkedIn on tehokas kanava tapahtumien järjestämiselle. Voit järjestää siellä joko livetapahtuman tai ajastetun Events-tapahtuman. Tapahtuma voi olla kaikille avoin tai vain kutsutuille.

    Lue lisää
  • Linkedin-opas taktiseen mainontaan
    10.01.2022
    Tilaa opas taktisesta mainonnasta LinkedInissä

    Taktisella mainonnalla tarkoitetaan ostoon tai muuhun ennalta määriteltyyn toimenpiteeseen tähtäävää mainontaa. Taktisessa mainonnassa mainoksen nähneen henkilön odotetaan aina tekevän jotain konkreettista, toisin kuin brändimainonnassa, jossa luodaan mielikuvaa yrityksestä. Taktiseen mainontaan liittyy olennaisesti tulosten seuranta
    ja kampanjan onnistumisen mittaaminen selkeästi määriteltyjen tavoitteiden kautta.

    Lue lisää
  • Sosiaalisen median tutkimus
    13.12.2021
    Tutkimus: Facebook pitää pintansa Suomen suosituimpana somekanavana

    Kolme neljästä suomalaisesta kertoo käyttävänsä jotain sosiaalisen median kanavaa. Yli 65-vuotiaat käyttävät somekanavista ajallisesti eniten Facebookia ja 18–24-vuotiaat Instagramia. Tiedot käyvät ilmi IROResearchin lokakuussa tekemästä Tuhat suomalaista -tutkimuksesta, jonka tilaajana oli Fonecta.

    Lue lisää
Kaikki LinkedIn-mainonnan artikkelit

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Kohderyhmäpalvelun avulla tavoitat yritykset ja niiden päättäjät markkinointisi ja myyntisi tueksi.

Lue lisää

Ohjelmallinen ostaminen

Tavoita potentiaaliset asiakkaat monikanavaisesti

Ohjelmallisen ostamisen kautta yrityksesi tavoittaa tärkeitä kohderyhmiä laajasti verkon eri kanavissa - myös Spotifyssa!

Lue lisää

Facebook­­­-mainonta

Hinta alkaen

290

€/kk

+ alv

Tavoita uusia kohderyhmiä video- tai kuvamainonnalla some-suosikeissa, Facebookissa ja Instagramissa.

Lue lisää