LinkedIn­­­-mainonta

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Useasti palkittu LinkedIn-kumppani

LinkedIn-mainonta tavoittaa yritysmaailman vaikuttajat

"The world’s’ largest professional social network.LinkedIn kuvailee itseään maailman suurimpana asiantuntijoiden sosiaalisena kanavana.

Vaikka usein LinkedIn mielletäänkin vain rekrytointikanavaksi, käyttäjät hakevat sieltä kuitenkin tietoa toimialastaan, oppivat uusia taitoja, kuuntelevat vaikuttajien mielipiteitä ja ehkäpä tärkeimpänä, hakevat asiantuntijoiden neuvoa. Mitä sinun yrityksesi tarjoaa toimialastasi kiinnostuneille LinkedInissä? Pyydä yrityksellesi maksuton LinkedIn-konsultaatio!

Fonecta on LinkedInin virallinen kumppani, mikä mahdollistaa asiakkaillemme monipuoliset mahdollisuudet mainontaan ja markkinointiin. Kauttamme yrityksesi saa käyttöönsä mm. laajennetun työkaluvalikoiman sekä kattavan kokemuksemme ja ammattitaitomme. 

Luo kiinnostavaa sisältöä ja puhuttele käyttäjiä kansainvälisesti.

Löydä sopivat mainosmuodot ostopolun eri vaiheisiin.

Kohdista viestisi yrityksesi tärkeimmille kohderyhmille.

LinkedIn-mainonta & Fonecta

Mitä LinkedIn-kumppanuus tarkoittaa?

Vuodesta 2017 Fonecta on ollut Suomen ainoa virallinen LinkedIn Marketing Solutions -maapartneri. Kumppanuus LinkedInin kanssa mahdollistaa asiakkaillemme monipuolisemmat työkalut tehokkaamman mainonnan toteuttamiseen sekä uusimpien ominaisuuksien hyödyntämisen. 

Virallisen kumppanin kanssa toimimalla markkinoinnin tekijät pystyvät saavuttamaan tavoitteensa tehokkaasti. Partnerilla on hallussaan sekä paikallistuntemus että LinkedInin tarjoama asiantuntijuus ja työkalut, joita muilla mainonnan tekijöillä ei ole saatavilla.


Lue lisää Fonectan LinkedIn-kumppanuudesta

Palkittu LinkedIn-mainostiimi

Mainosratkaisutiimimme on aina ajan hermoilla jatkuvan koulutuksen ansiosta. LinkedIn on myös palkinnut Fonectan mainostiimin useilla palkinnoilla tekemästään työstä suomalaisten yritysten hyväksi. Vuonna 2020 Fonecta palkittiin kansainvälisessä kilpailussa parhaana LinkedIn-kumppanina.

Saat siis rautaisia ammattilaisia toteuttamaan yrityksesi LinkedIn-mainontaa. Asiantuntijoillamme on kattava kokemus sekä paikallisista että kansainvälisistä LinkedIn-mainoskampanjoista. 

Avaimet käteen tai toteuta Mainontaa itse

Voit tehdä LinkedIn-mainontaa kauttamme eri tavoin. Voit valita avaimet käteen -paketin tai toteuttaa kampanjasi itse ja hyödyntää ammattitaitoamme ja LinkedInin mainosratkaisuja vain siltä osin kuin niitä tarvitset. Pystytämme molemmissa tapauksissa yrityksellesi mainostilin veloituksetta.


Saat mainostiliisi aina laskutuksen sekä käyttöösi erikoiskohderyhmät sekä laajennettuun analytiikan. Pyydä yrityksellesi maksuton LinkedIn-konsultaatio!

Pyydä tarjous yrityksellesi!

LINKEDIN LUKUINA

+ 620

miljoonaa käyttäjää maailmanlaajuisesti.

+ 1,2

miljoonaa käyttäjää Suomessa.

+ 250

tuhatta päätöksentekijää Suomessa.

~ 2

uutta käyttäjää joka sekunti.

"Linkedin on nyt tärkein markkinointi-kanavamme"

Stuart Reynish, Director, Sales & Marketing, AAC Global 

Linkedin-mainontaan liittyvää tietoa

  • Mikä on LinkedIn Showcase -sivu?
    20.05.2020
    Mikä on LinkedIn Showcase Page?

    LinkedInissä on normaalin yrityssivun lisäksi mahdollisuus hyödyntää LinkedIn Showcase Page -ominaisuutta. Jos LinkedIn Showcase Page ei ole tuttu, kerromme artikkelissa mistä oikein on kysymys, millaiselle yritykselle LinkedIn Showcase Page parhaiten sopii ja miten Showcase-sivu rakennetaan.

    Lue lisää
  • Miten poikkeustila vaikuttaa LinkedInissä?
    16.04.2020
    LinkedIn-podcast: LinkedIn poikkeusoloissa

    LinkedIn-podcastissa pohditaan sosiaalisen median merkitystä poikkeusoloissa. Millaista sisältöä somessa nyt kulutetaan, mikä sisältö toimii, mitä sisältöä kannattaa nyt tuottaa, mistä asioista kertoa? Käyttäjämäärät ovat kasvaneet valtavasti, joten heille kannattaa nyt tarjota hyvää ja kiinnostavaa sisältöä monissa eri muodoissa.

    Lue lisää
  • LinkedInissä uusi, keskusteleva mainosmuoto, Conversation Ads
    01.04.2020
    Uusi mainosmuoto LinkedInissä – Conversation ads

    LinkedIniin on tullut uusi, mainostajalle mielenkiintoinen uusi mainosmuoto, Conversation Ads. Mainosmuoto toimii samaan tapaan kuin Inmail eli Message Ads. Perinteisestä viestimainoksesta poiketen Conversation ads avaa mainostajalle väylän dialogiin asiakkaan kanssa aivan uudella tavalla.

    Lue lisää
  • LinkedInin arvostetuin palkinto saatiin tänä vuonna Suomeen!
    10.03.2020
    LinkedInin arvostetuin palkinto Suomeen

    Fonecta palkittiin LinkedInin arvostetuimmalla Partner Champion -palkinnolla. Palkinto tuli Suomeen nyt ensimmäistä kertaa ja se jaetaan vuosittain kaikista LinkedInin kumppaneista ansioituneimmalle. Jo neljä vuotta Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutions -partnerina toimiva Fonecta on aiemmin palkittu mm. Partner Runner Up sekä Largest Deal -palkinnoilla.

    Tänä vuonna pääpalkinnon perusteluissa kiitettiin erityisesti Fonectan halukkuutta haastaa LinkedIniä ja kehittää toimintaa yhdessä LinkedInin ja muiden partnereiden kanssa. LinkedInin mukaan Fonecta ”toimii esimerkkinä muille, venyttää jatkuvasti partneruuden rajoja haastamalla LinkedIniä ja inspiroi muita omalla työllään.”

    Katso lisää tuliaisia LinkedIn Partner Connectista uusimmasta podcastista.

    Lue lisää
  • 05.03.2020
    LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana LinkedIn-partnerina kansainvälisessä kilpailussa

    Fonecta voitti pääpalkinnon LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa 4.3. illalla Lontoossa.

    LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan. ”Saimme erityistä kiitosta siitä, että olemme LinkedIn-markkinoinnissa tinkimättömiä ja rehellisiä ja vaadimme hyviä tuloksia”, palkinnon vastaanottanut Fonectan Salla Vainionpää sanoo.

    Fonectan LinkedIn-tiimi voitti eilen illalla Lontoossa pääpalkinnon LinkedInin vuosittaisessa Marketing Partner Awards -kilpailussa. LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan arvostetulla Partner Champion -palkinnolla.

    Kilpailuun osallistui tänä vuonna 17 partneria, jotka toimivat yhteensä yli 70 maassa Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta.

    ”Saimme erityistä kiitosta siitä, että elämme ja hengitämme Suomessa LinkedInin arvomaailmaa; olemme tinkimättömiä ja rehellisiä ja vaadimme hyviä tuloksia. Pääpalkinnon nappaaminen tuntuu upealta! Yhteistyötä LinkedInin kanssa on rakennettu jo neljän vuoden ajan, kun olemme saaneet edustaa LinkedIniä ainoana Marketing Solutions partnerina Suomessa”, Fonectan LinkedIn Partner Manager Salla Vainionpää kertoo.

    LinkedInin mukaan Fonecta ansaitsi palkintonsa, koska se inspiroi muita omalla työllään ja haastaa myös jatkuvasti LinkedIniä kehittymään.

    ”Mainostajien ja käyttäjien määrä kanavassa kasvaa jatkuvasti, joten yritysten on entistä tärkeämpää tuottaa eri kohderyhmille juuri niitä kiinnostavaa ja vuorovaikutteista sisältöä. On kiinnostavaa kuulla, minkälaisia uusia mahdollisuuksia esimerkiksi myöhemmin julkaistava Conversation Ads tähän tarjoaa ja mitä muuta uutta LinkedInissä on luvassa”, Salla Vainionpää sanoo.

    Fonecta on palkittu LinkedIn-kumppanikilpailussa myös aiempina vuosina. Viime vuonna se nappasi muun muassa Most Valuable Player -palkinnon tunnustuksena aktiivisuudestaan ja mediasuhteiden kehittämisestä. Vuonna 2018 Fonecta sai kilpailun toiseksi arvostetuimman Partner Champion Runner Up -palkinnon ja suurimmasta yksittäisestä asiakkuudesta myönnettävän Largest Deal -palkinnon.

    Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutionsin virallisena maakumppanina vuodesta 2016. Fonectan kautta suomalaisyritykset saavat käyttöönsä laajennetut mainosratkaisut ja työkaluvalikoiman, palkitun tiimin asiantuntemuksen, suoran yhteyden LinkedIniin sekä yleisöjä, joita ei ole käytettävissä itsepalvelutyökalun kautta.

    Lisäksi Fonecta järjestää media- ja mainostoimistoille parhaillaan käynnissä olevan Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan ja kilpailun, jonka tarkoituksena on syventää toimistojen LinkedIn-osaamista.

    Suomessa yhteisöpalvelu LinkedInillä on 1,3 miljoonaa käyttäjää ja koko maailmassa 675 miljoonaa käyttäjää.

    Lisätietoja:

    Salla Vainionpää

    LinkedIn Partner Manager, Fonecta

    p. 040 357 2543

    salla.vainionpaa@fonecta.com

    Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista: www.fonecta.fi/yrityksille

    Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.

    Lue lisää
  • Näin teet hyvän LinkedIn-yrityssivun
    09.01.2020
    Näin teet timanttisen LinkedIn-yrityssivun

    LinkedInissä on jo noin 1,2 miljoonaa työssäkäyvää suomalaista, ja se on käyttäjien mukaan sosiaalisen median kanavista luotettavin. LinkedIn on myös erittäin tehokas B2B-markkinoinnin kanava, sekä yksi tärkeimmistä kanavista, joissa yrityksen tulisi näkyä ja olla läsnä. Onko yritykselläsi jo LinkedIn-yrityssivu? Jos on, hyödynnetäänkö sitä parhaalla mahdollisella tavalla?

    Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Kohderyhmäpalvelun avulla tavoitat yritykset ja niiden päättäjät markkinointisi ja myyntisi tueksi.

Lue lisää

Ohjelmallinen ostaminen

Tavoita potentiaaliset asiakkaat monikanavaisesti

Kasvata ohjelmallisen ostamisen avulla yrityksen tai palvelun tunnettuutta. Mainosta myös Spotifyssa!

Lue lisää

Maksuton Audience Insights -työkalu kertoo millaisia sivujesi kävijät ovat, jotta voit kohdentaa heille kiinnostavaa sisältöä.

Lue lisää