Google­-mainonta

Google-hakusanamainonta

Google-mainonta tuo lisää näkyvyyttä

Google-mainonta eli hakusanamainonta on Googlen hakutuloksissa esiintyvää mainontaa. Google-mainokset ovat tehokas tapa tavoittaa jo ostoaikeissa olevia henkilöitä, sillä kyseiset mainokset näkyvät vain silloin, kun henkilö kirjoittaa Googleen tiettyjä hakusanoja. Ensimmäinen hakutulossivu kerää jopa 91 % kaikista klikeistä. Varmista yrityksesi näkyvyys Google-hakusanamainonnalla!

Palvelun ominaisuudet

Kohdenna mainontaa myös alueellisesti

Google-mainonnan avulla vaikutat nopeasti yrityksesi näkyvyyteen hakutuloksissa. Mainoksesi näkyy niille asiakkaille, jotka etsivät toimialasi tuotteita ja palveluja haluamallasi hakusanoilla. Et maksa turhista näyttökerroista, vaan kiinnostuneiden asiakkaiden klikkauksista.

kokeneet Google-asiantuntijat

Kattavan kokemuksemme myötä tunnemme eri toimialat ja mainonnan menestystekijät. Saat käyttöösi Fonectan kokeneet Google-mainonnan asiantuntijat, jotka tekevät yrityksesi tavoitteisiin räätälöidyn Google-mainonnan suunnitelman ja toteutuksen. Huolehdimme kampanjasi sujuvuudesta ja pidämme sinut ajan tasalla.

selkeä raportointi

Selkeän raportoinnin avulla tiedät, kuinka paljon Google-mainonta tuo liikennettä yrityksesi verkkosivuille. Lisäksi voit seurata kampanjasi edistymistä maksuttomassa Oma Fonecta -palvelussa.

tavoita uusia asiakkaita googlesta

Ota yhteyttä

Lisää liikennettä kotisivuille

Ensimmäinen hakutulossivu kerää jopa 91 % kaikista klikeistä. Varmista yrityksesi näkyvyys hakutuloksissa Google-hakusanamainonnalla!

Ota yhteyttä

google-mainonta - paketit ja hinnat

Tarjoamme laajuudeltaan erilaisia paketteja yrityksesi tarpeen mukaan. Asiantuntijamme tutustuvat kotisivuihisi ja toimialaasi, alueesi hakumääriin sekä Fonectan ja Googlen tietoihin potentiaalisten asiakkaiden hakukäyttäymisestä. Google-kampanjaasi seurataan ja optimoidaan parhaimman tuloksen saavuttamiseksi. Pidämme sinut ajan tasalla tuloksista, joita voit seurata helposti myös Oma Fonecta -palvelusta.

Pakettien sisältö

M­-paketti

L­-paketti­

XL­-paketti

Mainosbudjetti max.

120 €/kk

185 €/kk

280 €/kk

Palvelupalkkio max.

100 €/kk

125 €/kk

175 €/kk

Starttimaksu

99 €

99 €

199 €

Hakusanat ja mainostekstit


Mainostettavia tuotteita

3 kpl

3 kpl

4 kpl

Kuukausittainen raportointi


Oma Fonecta -palvelu


220 €/kk

12 kk sopimus

310 €/kk

12 kk sopimus

450 €/kk

12 kk sopimus

Testaa google-näkyvyytesi

Kuinka hyvin yrityksesi sijoittuu Googlen hakutuloksissa? Testaa maksutta yrityksesi Google-näkyvyys! Syötä tarvittavat tiedot kenttiin ja paina Tee testi -nappia. Saat raportin siitä, miten hyvin yrityksesi sijoittuu Googlen hakutuloksissa.

Testaa yrityksesi näkyvyys Googlessa

Google Adsin avulla varausmäärä kasvoi 463 %

”Fonecta pystyy tarjoamaan asiakkaalle sekä parhaat asiantuntijat että hyvät
työkalut.” -Tuomo Luoma, HelppoKatsastus

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Kontakti

Hinta alkaen

49

€/kk

+ alv

Fonecta Kontaktin avulla ylläpidät yrityksesi ajan tasaisia tietoja lukuisissa verkon kanavissa.

Lue lisää

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Fonecta Chat -palvelun avulla asiakkaaasi saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat.

Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

270

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kotisivujesi sijoitusta Googlen hakutuloksissa.

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa

  • Miksi Google-mainonta on yritykselle kuin sähkösopimus?
    18.10.2018
    Google-mainonta on yrittäjälle kuin sähkösopimus

    Google-mainonnan tärkeys yrittäjälle on samaa luokkaa kuin sähkösopimuksen teko. Ilman niitä yritystä alkaa olla vaikeaa pyörittää menestyksekkäästi. Sähkösopimuksen saa nykyisin hankittua helpoimmillaan siten, että vain soittaa sähköyhtiöön ja kertoo, mihin osoitteeseen sähköt pitäisi saada päälle ja mistä lähtien. Yksinkertaisimmillaan Google-mainonta toimii samoin.

    Lue lisää
  • Sem, seo vai sea? Mitä nämä lyhenteet tarkoittavat, ja miksi niillä on merkitystä yrityksen liiketoiminnalle?
    29.08.2018
    SEM, SEO vai SEA?

    SEM, SEO, SEA – vilisevätkö kirjaimet jo silmissäsi? Ei mikään ihme, jos pääsi menee pyörälle eri kirjainyhdistelmien keskellä, varsinkaan jos päätoimista työtäsi ei ole työskennellä näiden termien kanssa.  Kerrataanpa, mitä eroa niillä on keskenään.

    Lue lisää
  • Oletko valmiina, kun hakusesonki on kuumimmillaan?
    15.08.2018
    Oletko valmiina, kun hakusesonki on kuumimmillaan?

    Tiesitkö, että kuluttajan ostoprosessi alkaa jopa kuukausia ennen varsinaista päätöksentekoa ja ostotapahtumaa? Esimerkiksi kesän lomamatkoja varataan jo helmikuussa ja tulevia yritystilaisuuksia suunnitellaan syyskuussa. Mitä enemmän tunnet potentiaalisten asiakkaidesi ajatusmaailmaa, sitä paremmin voit tavoittaa heidät juuri oikeaan aikaan. Ja mitä varhaisemmassa vaiheessa ostopolkua asiakkaat löytävät yrityksesi, sitä varmemmin voit vaikuttaa heidän ostopäätöksiinsä.

    Lue lisää