Google­-mainonta

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Google-hakusanamainonta eli SEM (Search Engine Marketing)

Google-mainonta tuo lisää näkyvyyttä

Google-hakusanamainonta on Googlen hakutuloksissa esiintyvää mainontaa. Yrityksesi mainokset tulevat näkyviin vain silloin, kun kiinnostunut asiakas etsii tiettyjen hakusanojen avulla tietoa yrityksesi tärkeimmistä palveluista, ostopäätös mielessään.


Google Display -mainonta eli bannerimainonta on kuvallista mainontaa Googlen erittäin laajassa mainosverkostossa. Voit kohdentaa mainontaa mm. kiinnostuksen kohteiden tai vaikkapa demografisten tietojen mukaan.


Google-mainonnassa et maksa mainosten näyttökerroista, vaan mainoksen klikkauksista, kun kiinnostunut asiakas siirtyy mainonnan kautta yrityksesi verkkosivuille. 


Suomalaisista jopa 98 % käyttää hakukonetta etsiessään tuotteita ja palveluja verkosta. Google-hakusanamainonnan avulla varmistat, että yrityksesi löytyy hakutuloksista, kun ostoaikeissa oleva asiakas etsii sopivaa yritystä. Googlesta tietoa etsivä asiakas on jo kiinnostunut, ja Google-mainonnan avulla tuot yrityksesi hänen luokseen juuri oikealla hetkellä.

Google-mainonnan ominaisuudet

Kohdenna markkinointi tarkasti kohderyhmällesi

Google-mainonnan avulla vaikutat nopeasti yrityksesi löydettävyyteen hakutuloksissa. Mainoksesi näkyvät vain niille asiakkaille, jotka etsivät toimialasi tuotteita ja palveluja haluamallasi hakusanoilla - tarvittaessa tietyn maantieteellisen alueen sisällä.

Et maksa turhista näyttökerroista, vaan kiinnostuneiden asiakkaiden siirtymisestä yrityksesi kotisivuille.

Myös Räätälöityjä ratkaisuja

Tarjoamme Google-hakukonemainontaa vakiopakettien lisäksi myös räätälöityinä mainosratkaisuina. Vakiopakettimme avulla parannat yrityksesi löydettävyyttä ja näkyvyyttä Google-hakutuloksissa nopeasti ja tehokkaasti.


Suosittelemme räätälöityä vaihtoehtoa silloin, kun toimialan hakumäärät Googlessa ovat poikkeuksellisen suuria tai mainonnalla on erityinen rooli yrityksen liiketoiminnassa. 


kokeneet Google-asiantuntijat

Yli 10 vuoden kattavan Google-kokemuksemme myötä tunnemme eri toimialat ja mainonnan menestystekijät. Saat käyttöösi Fonectan kokeneet, sertifioinnin suorittaneet mainosasiantuntijat, jotka tekevät yrityksesi tavoitteita mukailevan Google-mainonnan suunnitelman ja toteutuksen. Huolehdimme kampanjasi sujuvuudesta ja pidämme sinut ajan tasalla.

Räätälöity
Google-mainonta 

Räätälöidyn Google-mainonnan avulla tavoitat asiakkaasi hakukoneesta, vaikka toimialasi hakumäärät olisivat suuria ja kilpailu kovaa. Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Yli 10 vuoden Google-kokemus

Vankan Google-kokemuksemme myötä tunnemme eri toimialojen tarpeet ja mainoskampanjoiden menestystekijät. Sertifioidut Google-asiantuntijamme ovat yrityksesi tukena mainonnan kaikissa vaiheissa.

Pyydä tarjous yrityksellesi!

google-hakusanamainonta - paketit ja hinnat

Tarjoamme laajuudeltaan erilaisia hakusanamainonnan paketteja yrityksesi tarpeen mukaan. Asiantuntijamme tutustuvat kotisivuihisi ja toimialaasi, alueesi hakumääriin sekä Fonectan ja Googlen tietoihin potentiaalisten asiakkaiden hakukäyttäymisestä.

Google-mainoskampanjaasi seurataan ja optimoidaan parhaimman tuloksen saavuttamiseksi. Pidämme sinut ajan tasalla mainoskampanjan tuloksista, joita voit seurata helposti myös Oma Fonecta -palvelusta.

Paketit sisältävät mm.

S­-paketti

M-paketti­

L-paketti

Starttimaksu

125 €

199 €

299 €

Hakusanat ja mainostekstit


Mainosryhmien määrä

1-4 kpl

5-8 kpl

9-13 kpl

Kuukausittainen raportointi


Oma Fonecta -palvelu


240 €/kk

Hinta alkaen

500 €/kk

Hinta alkaen

1000 €/kk

Hinta alkaen

Testaa google-näkyvyytesi

Kuinka hyvin yrityksesi sijoittuu Googlen hakutuloksissa? Testaa maksutta yrityksesi Google-näkyvyys! Syötä tarvittavat tiedot kenttiin ja paina Tee testi -nappia. Saat raportin siitä, miten hyvin yrityksesi sijoittuu Googlen hakutuloksissa.

Testaa maksutta yrityksesi näkyvyys Googlessa

Myynti kasvuun Google-mainonnalla

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Kontakti

Hinta alkaen

49

€/kk

+ alv

Fonecta Kontaktin avulla ylläpidät yrityksesi ajan tasaisia tietoja lukuisissa verkon kanavissa.

Lue lisää

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Fonecta Chat -palvelun avulla asiakkaaasi saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat.

Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

250

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kotisivujesi sijoitusta Googlen hakutuloksissa.

Lue lisää

Google-mainontaan liittyvää tietoa

  • Fonecta Chat -palvelun yhteydenotoista keskimäärin yli 50% päätyy liidiin tai ostoon
    11.02.2020
    Google ja chat – täydellisen palvelun liitto

    Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän kemiat kohtaavat ja mitä miellyttävämpi ostotilanne asiakkaalle on, sitä todennäköisemmin hän myös palaa asiakkaaksi.

    Kun kivijalkamyymälän lait ovat kaikkien tiedossa, onkin jopa yllättävää, ettei samaa ajatusmallia sovelleta yhtä itsestään selvästi verkossa.

    Lue lisää
  • Joonas Saukkonen kertoo, milloin sesonkimainonta kannattaa aloittaa
    19.08.2019 - Joonas Saukkonen
    Black Friday tulee – oletko valmis?

    Black Friday on Yhdysvalloista lähtöihin oleva alennusmyyntipäivä, joka on perinteisesti käynnistänyt joulumyynnin. Tarinan mukaan Black Friday nimi tule esiitä, että kauppojen tilinauhan väri muuttuu miinuksen punaisesta plussan mustaan kun ihmiset ryntäävät kauppoihin Kiitospäivän jälkeisenä vapaapäivänä. Viimeisien vuosien aikana Black Fridaysta on muodostunut merkittävä kauppapäivä ja joulumyynnin käynnistäjä lähes kaikkialla maailmassa, myös Suomessa. Black Fridayn (tänä vuonna 29.11.) lähettyville nivoutuu myös muita tärkeitä alennusmyyntipäiviä kuten alkujaan verkkokaupan Black Friday -vastine Cyber Monday (tänä vuonna 2.12.) ja Kiinasta lähtöisin oleva Single’s Day (tänä vuonna 11.11.).

    Lue lisää
  • Google Shopping vihdoin Suomessa
    07.06.2019
    Google Shopping vihdoin Suomessa!

    Google Shoppingin beta-versio on vihdoin saatu Suomeen. Muualla jo pitkään käytössä ominaisuus avattiin Suomessa beta-versiona, mikä tarkoittaa, että ominaisuutta kokeillaan meillä ennen täyttä käyttöönottoa. Mainostajalle uutinen on iloinen – etenkin suuret verkkokauppayritykset hyötyvät uudesta ominaisuudesta.

    Lue lisää