Kuvamainokset
Käytössäsi on Facebookin kuvamainokset valitsemallasi kuvalla ja kohdesivulla.
Videomainokset
Tiesitkö, että videomainokset saavat enemmän huomiota kuin normaalit kuvamainokset? Hyödynnä Facebookin videomainonta – videoiksi riittää erinomaisesti esim. sovelluksella valokuvasta muokattu GIF-animaatio (useista kuvista koostettu diaesitys) ja huomiosi on taattu!
Mainostetut julkaisut
Mainostetut julkaisut tuovat mukavasti huomiota yrityksesi Facebook-sivulle. Ne toimivat parhaiten paikallisesti, mutta saadaksesi asiakkaasi lähemmäs ostovaihetta ja mainontaan käyttämäsi rahat takaisin, tarvitset sen tueksi erikseen suunniteltua mainontaa. Mainonnan avulla löydät uusia kohderyhmiä ja saat asiakkaat ohjattua Facebookin sijaan yrityksesi kotisivuille jättämään esimerkiksi yhteydenottopyynnön.
Karusellimainonta
Karusellimainonta on erinomainen keino tuoda esille useampi palvelu tai tuote yhteen mainosmuotoon. Karusellissa voi hyödyntää 3-9 eri tuotetta, palvelua tai kuvaa. Karusellimainonta toimiikin parhaiten erityisesti remarketingissa, joka on saatavissa M-paketistamme alkaen.
Remarketing (Facebook-pikseli)
Facebookin pikseli on pätkä koodia, joka asennetaan kotisivuillesi. Pikselin avulla pääsemme kiinni kotisivuillasi tapahtuvaan liikenteeseen sekä käyttäytymiseen. Remarketingilla tarkoitetaan mainontaa, jossa halutaan mainostaa jo kerran sivustollasi käyneille asiakkaille uudestaan, ikään kuin muistutuksena siitä, mitä palveluita asiakas oli tutkimassa. Pikselin avulla näet myös raportoinnissa klikkauksia pidemmälle ja tiedät, kuinka moni sivustolle klikanneista oikeasti päätyikään jättämään esimerkiksi yhteystietonsa tai tekemään ostoksen juuri Facebookissa näkemänsä mainoksen kautta. Näin tiedät tarkasti, kuinka paljon Facebook-mainontaan käyttämäsi investointi maksaa takaisin.
Lookalike-yleisöt
Käykö sivustollasi paljon liikennettä, mutta et tiedä minkälainen kohderyhmä tästä voisi muodostua? Lookalike-yleisöllä tarkoitetaan kohderyhmää, joka on muodostettu kotisivuillasi jo käyneiden perusteella. Näin löydät Facebook-mainonnallesi täysin uusia kohderyhmiä, jotka ovat muodostettu mahdollisimman samankaltaiseksi kuin sivustollasi jo käyneet ovat profiililtaan. Näin käytät markkinointibudjettisi henkilöihin, jotka todennäköisimmin päätyvät tekemään halutun toiminnon sivustollasi, kuten täyttämään yhteydenottolomakkeen.