Fonecta Chat

 

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Chat-palvelu

Chat tuo lisää myyntiä verkkosivuilta

Onko yrityksesi läsnä asiakkaille aina silloin, kun he tarvitsevat nopeasti vastauksia? Siis tarkoitamme, oikeasti valmiina vastaamaan kysymyksiin?

 

Asiakkaat liikkuvat verkossa yhä useammin ilta-aikaan ja viikonloppuisin, eli toimistoaikojen ulkopuolella. Heille saattaa herätä akuuttia kysyttävää, mutta he jäävät usein ilman vastauksia. Silloin he siirtyvät yleensä kilpailijan sivustolle tai unohtavat koko jutun. Kotisivujen Chat-palvelu pitää asiakkaasi sivustolla ja auttaa heitä jatkamaan eteenpäin ostopolullasi.

 

Palvelualttiit, kokeneet ja koulutetut chat-myyjämme muuttavat kotisivukävijäsi tarjouspyynnöiksi, varauksiksi ja tilauksiksi – sillä aikaa voit itse keskittyä rauhassa muuhun. Keskimäärin 56 % käymistämme chat-keskusteluista päätyy myyntikontaktiin. Laadukas palvelumme perustuu vuosien kokemukseen sekä jatkuvaan kehitykseen ja chat-myyjiemme korkeatasoiseen koulutukseen.

 

"Saimme Fonectan avulla selville, että meidän sivuilla on paljon liikennettä aukioloaikojemme ulkopuolella eli iltaisin ja viikonloppuisin. Fonecta Chat -palvelu toimii meillä todella hyvin, palvelemme asiakkaat, kun heillä on kysyttävää ja chat-palvelun liideistä saamme kauppaa säännöllisesti.” / Hankintajohtaja Arttu Marttila, Metehe Oy.

 

Miksi chat-palvelu?

Lisäpalvelu- ja myyntikanava verkossa tuo kilpailuetua

Fonecta Chat -palvelun avulla asiakkaasi saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat. Tutkitusti jopa 64 % kuluttajista ja 80 % B2B-ostajista odottaa asiakaspalvelun vastaavan kysymyksiin reaaliajassa. Onko yrityksesi läsnä silloin, kun asiakkaasi sitä kaipaavat?

 

Kokenut ja koulutettu Chat-työntekijä palveluksessasi

Perehdytämme chat-myyjämme ohjeidesi mukaisesti toimimaan yrityksesi palveluksessa. Kartoitamme puolestasi verkkosivukävijöiden tarpeet, suosittelemme tuotteita ja palveluita, teemme lisämyyntiä sekä toimitamme kiinnostuneet myyntikontaktit sinulle.

 

Asiakkaasi saavat asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vuorokauden ympäri - tämä on valtava kilpailuetu yrityksellesi.

 

Saat mahdollisuuden tehdä korkeampaa keskikauppaa

Fonecta Chatin avulla voit kasvattaa myyntiä tekemällä korkeampaa keskikauppaa. Ai että mitä tarkoitamme? Chatissa voit nimittäin suositella yrityksesi kannattavimpia tuotteita juuri niille asiakkaille, jotka parhaillaan etsivät lisätietoa kyseisistä tuotteista.

Chatbot palvelu 24/7

Meiltä saat myös yrityksellesi chatbotin! Chatbot on verkkosivuille lisättävä interaktiivinen chat-ominaisuus, johon on luotu räätälöity palvelupolku vastaamaan asiakkaiden kysymyksiin. Chatbot voi vastata esimerkiksi usein kysyttyihin kysymyksiin ja keventää näin asiakaspalvelun taakkaa.

 

Chatbot työskentelee itsenäisesti, ilman taustalla olevaa ihmistä. Tarvittaessa se voidaan myös yhdistää ihmisen tuottamaan chat-palveluun saumattomasti.

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Hinnoittelu

Fonecta Chatin hinnoittelu perustuu chatissa käymiemme keskustelujen määrään, joista olemme paketoineet eri kokoisia palvelupaketteja. Oikean kokoisen paketin valintaan vaikuttavat mm. sivustosi kävijäliikenne ja kuinka monen arvioimme aloittavat chat-keskustelun. Media-asiantuntijamme avustavat arvioimaan, mikä palvelupaketti sopii yrityksellesi parhaiten.

Pyydä tarjous chat-palvelustamme!

"Chatin kautta alkoi tulla yhteydenottoja."

Juho Rönni, Rönnvikin viinitila

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Kontakti

Hinta alkaen

49

€/kk

+ alv

Fonecta Kontaktin ansiosta yrityksesi tiedot ovat aina ajan tasalla ja saatavilla kaikissa verkon tärkeimmissä kanavissa.

Lue lisää

Google­-mainonta

Hinta alkaen

240

€/kk

+ alv

Tuloksekas Google-mainonta vaatii aikaa ja ammattitaitoa. Luomme tehokkaat kampanjat, joilla saavutatte tavoitteenne!

Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

210

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimointi auttaa kotisivujasi sijoittumaan korkeammalle Googlen luonnollisissa hakutuloksissa.

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa

  • Henna kertoo chatin toiminnasta ja sen kehityksestä
    20.01.2021
    Parempaa asiakaspalvelua chatbotin ja live chatin avulla

    Asiakkaat haluavat tehokkaita ja oikea-aikaisia palvelukokemuksia yrityksiltä, joiden kanssa he ovat tekemisissä. Sen lisäksi, että asiakkaat odottavat saavansa vastauksia sekunneissa, he haluavat vastauksia, silloin kun se heille parhaiten sopii - ajasta tai päivästä riippumatta.

    Lue lisää
  • Fonecta Chat -palvelun yhteydenotoista keskimäärin yli 50% päätyy liidiin tai ostoon
    11.02.2020
    Google ja chat – täydellisen palvelun liitto

    Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän kemiat kohtaavat ja mitä miellyttävämpi ostotilanne asiakkaalle on, sitä todennäköisemmin hän myös palaa asiakkaaksi.

    Kun kivijalkamyymälän lait ovat kaikkien tiedossa, onkin jopa yllättävää, ettei samaa ajatusmallia sovelleta yhtä itsestään selvästi verkossa.

    Lue lisää
  • Kaikki, mitä aina olet halunnut tietää chatista
    23.05.2019
    Markkinointipodcast: Chatin avulla lisää myyntiä

    Miksi chat on tehokas myynnin ja liidihankinnan väline? Miksi asiakkaita ylipäänsä pitäisi palvella chatin kautta, eikö perinteinen sähköposti tai puhelin palvelukanavana riitä? Entä mikä on chatin tulevaisuus - vievätkö robotit työpaikat asiakaspalvelijoilta ja miten tekoäly näkyy chatin kehityksessä? Minna Tuum kysyi Fonectan podcastissa näistä ja monista muista asioista Fonectan Chat -asiantuntija Hanna-Mari Määttäseltä.

    Lue lisää chat-palvelustamme

    Lue lisää