Miksi chat-palvelu?
Lisäpalvelu- ja myyntikanava verkossa tuo kilpailuetua
Fonecta Chat -palvelun avulla asiakkaasi saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat. Tutkitusti jopa 64 % kuluttajista ja 80 % B2B-ostajista odottaa asiakaspalvelun vastaavan kysymyksiin reaaliajassa. Onko yrityksesi läsnä silloin, kun asiakkaasi sitä kaipaavat?
Kokenut ja koulutettu Chat-työntekijä palveluksessasi
Perehdytämme chat-myyjämme ohjeidesi mukaisesti toimimaan yrityksesi palveluksessa. Kartoitamme puolestasi verkkosivukävijöiden tarpeet, suosittelemme tuotteita ja palveluita, teemme lisämyyntiä sekä toimitamme kiinnostuneet myyntikontaktit sinulle.
Asiakkaasi saavat asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua vuorokauden ympäri - tämä on valtava kilpailuetu yrityksellesi.
Saat mahdollisuuden tehdä korkeampaa keskikauppaa
Fonecta Chatin avulla voit kasvattaa myyntiä tekemällä korkeampaa keskikauppaa. Ai että mitä tarkoitamme? Chatissa voit nimittäin suositella yrityksesi kannattavimpia tuotteita juuri niille asiakkaille, jotka parhaillaan etsivät lisätietoa kyseisistä tuotteista.