Fonecta Chat

Pyydä tarjous yrityksellesi!

chat-palvelu

Chat tuo lisää myyntiä verkkosivuilta

Asiakkaat liikkuvat verkossa yhä useammin ilta-aikaan ja viikonloppuisin, eli toimistoaikojen ulkopuolella. Onko yrityksesi läsnä asiakkaillesi silloin, kun he tarvitsevat nopeasti vastauksia?


Chat-myyjämme muuttavat kotisivukävijäsi tarjouspyynnöiksi, varauksiksi ja tilauksiksi. Keskimäärin 56 % käymistämme chat-keskusteluista päätyy myyntikontaktiin. Laatumme perustuu vuosien kokemukseen sekä jatkuvaan kehitykseen ja chat-myyjiemme korkeatasoiseen koulutukseen. 


"Saimme Fonectan avulla selville, että meidän sivuilla on paljon liikennettä aukioloaikojemme ulkopuolella eli iltaisin ja viikonloppuisin. Fonecta Chat -palvelu toimii meillä todella hyvin, palvelemme asiakkaat, kun heillä on kysyttävää ja chat-palvelun liideistä saamme kauppaa säännöllisesti.” / Hankintajohtaja Arttu Marttila, Metehe Oy.

miksi chat-palvelu?

Palvelu- ja myyntikanava verkossa

Fonecta Chat -palvelun avulla asiakkaasi saavat palvelua juuri silloin, kun he sitä tarvitsevat. Tutkitusti jopa 64 % kuluttajista ja 80 % B2B-ostajista odottaa asiakaspalvelun vastaavan kysymyksiin reaaliajassa.


Onko yrityksesi läsnä silloin, kun asiakkaasi sitä kaipaavat?


chat-työntekijä palveluksessasi

Perehdytämme ohjeidesi mukaisesti chat-myyjämme toimimaan yrityksesi palveluksessa. Kartoitamme puolestasi verkkosivukävijöiden tarpeet, suosittelemme tuotteita ja palveluita, teemme lisämyyntiä sekä toimitamme kiinnostuneet myyntikontaktit sinulle.


korkeampaa keskikauppaa

Fonecta Chatin avulla voit kasvattaa myyntiä tekemällä korkeampaa keskikauppaa. Chatissa voit suositella yrityksesi kannattavimpia tuotteita juuri niille asiakkaille, jotka parhaillaan etsivät lisätietoa kyseisistä tuotteista.

palvelua silloin, kun tarvitaan 

Muuttuneen ostokäyttymisen myötä asiakkaat etsivät tietoa ja vertailevat tuotteita ja palveluja verkossa - yhä useammin iltaisin ja viikonloppuisin. 

Pyydä tarjous yrityksellesi!

hinnoittelu

Fonecta Chatin hinnoittelu perustuu chatissa käymiemme keskustelujen määrään, joista olemme paketoineet eri kokoisia palvelupaketteja. Oikean kokoisen paketin valintaan vaikuttavat mm. sivustosi kävijäliikenne ja kuinka monen arvioimme aloittavat chat-keskustelun. Media-asiantuntijamme avustavat arvioimaan, mikä palvelupaketti sopii yrityksellesi parhaiten.

Pyydä tarjous chat-palvelustamme!

"täyden kympin ihmisiä chatissa."

Lasse Pakarinen, yrittäjä, Suomen Tilausaktiviteetit Oy

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Fonecta Kontakti

Hinta alkaen

49

€/kk

+ alv

Fonecta Kontaktin avulla ylläpidät yrityksesi ajan tasaisia tietoja lukuisissa verkon kanavissa.

Lue lisää

Google­-mainonta

Hinta alkaen

240

€/kk

+ alv

Lisää näkyvyyttä Googlesta! Kauttamme saat laadukkaat Google-mainonnan kampanjat vankalla ammattitaidolla.

Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

250

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kotisivujesi sijoitusta Googlen hakutuloksissa.

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa

  • Fonecta Chat -palvelun yhteydenotoista keskimäärin yli 50% päätyy liidiin tai ostoon
    11.02.2020
    Google ja chat – täydellisen palvelun liitto

    Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän kemiat kohtaavat ja mitä miellyttävämpi ostotilanne asiakkaalle on, sitä todennäköisemmin hän myös palaa asiakkaaksi.

    Kun kivijalkamyymälän lait ovat kaikkien tiedossa, onkin jopa yllättävää, ettei samaa ajatusmallia sovelleta yhtä itsestään selvästi verkossa.

    Lue lisää
  • Kaikki, mitä aina olet halunnut tietää chatista
    23.05.2019
    F-Studio podcast: Chatin avulla lisää myyntiä

    Miksi chat on tehokas myynnin ja liidihankinnan väline? Miksi asiakkaita ylipäänsä pitäisi palvella chatin kautta, eikö perinteinen sähköposti tai puhelin palvelukanavana riitä? Entä mikä on chatin tulevaisuus - vievätkö robotit työpaikat asiakaspalvelijoilta ja miten tekoäly näkyy chatin kehityksessä? Minna Tuum kysyi näistä ja monista muista asioista Fonectan Chat-asiantuntija Hanna-Mari Määttäseltä.

    Lue lisää
  • Miten chatin avulla tehdään kotisivukävijöistä asiakkaita?
    22.10.2018
    Chat-palvelu – tee kotisivukävijöistä asiakkaita

    Ehditkö vastaamaan kaikkiin yrityksesi kotisivujen kautta tuleviin kyselyihin ja yhteydenottoihin? Jos et, kannattaa harkita chat-palvelun lisäämistä sivuille.

    Lue lisää