Olet täällä varmaankin etsimässä keinoja kasvattaa yrityksesi tai palveluidesi tunnettuutta, tavoittaa uusia asiakasryhmiä tai ohjata asiakkaita haluamaasi toimintaan sivustollasi? Hienoa! Meidänkin mielestämme mainonta verkossa on tehokas ja monipuolinen keino saavuttaa nuo tavoitteesi.
Löydetään yhdessä sinun yrityksellesi sopivimmat kanavat mainostaa tuotteitasi ja palveluitasi. Vaihtoehtoja on monia, sosiaalisen median suosituimmista kanavista verkon hakukoneisiin, joihin lukeutuvat mm. Facebook, LinkedIn ja Google. Jos haluat tavoittaa kohderyhmäsi kerralla monikanavaisesti ja pystyt laittamaan enemmän paukkuja mainontaan, voisi ohjelmallinen ostaminen olla sinulle hyvä vaihtoehto. Ja kun olet ohjannut kävijät sivustollesi, Fonecta Chat huolehtii myyntipuheista ja kotiuttaa kaupat puolestasi.
Tutustu mainonnan muotoihin kunkin palvelun omalta sivulta, tai aloita lukemalla lyhyet esittelyt alempaa tältä sivulta!
Kattavasta valikoimastamme mainonnan ratkaisuja muovataan sinulle hyödyllisin yhdistelmä. Sopisiko sinulle parhaiten valmiiksi rakentamamme mainospaketti, vai kaipaatko räätälöityjä, yksilöllisiä mainosratkaisuja? Tehdään kummin tahansa – palvelemme sinua, niin kuin parhaiten sinulle sopii. Fonectan kanssa voit hyödyntää myös dataa osana Google-, Facebook ja LinkedIn-mainontaa.
Google-mainonnan avulla laskeudut kohderyhmäsi silmien eteen juuri silloin kun sinua tarvitaan – sillä hetkellä, kun he kuumeisesti etsivät yrityksesi tuotteita ja palveluita Googlen hakupalveluista. Suomalaiset tekevät jopa yli 30 miljoonaa Google-hakua päivittäin, joten asiakaspotentiaali on erittäin suuri! Voit kohdentaa Google-mainontaa tietylle maantieteelliselle alueelle tai koko Suomen laajuisesti. Google-mainonta on myös kustannustehokasta, sillä et maksa mainosten näyttökerroista, ainoastaan kiinnostuneiden asiakkaiden klikkauksista sivustollesi.
Facebook-mainonnalla tavoitat asiakkaasi suosituimmasta sosiaalisen median kanavasta. Facebookissa voit kätevästi asettaa mainoskampanjoillesi erilaisia tavoitteita, kuten: tietoisuuden ja myynnin kasvattaminen, brändin tunnettuuden vahvistaminen tai vaikka uusien Facebook-seuraajien tavoittaminen.
LinkedIn on B2B-sosiaalinen media, jota moni suosii mainostuskanavana sen monipuolisten ja tarkkojen kohdistamismahdollisuuksien vuoksi. Sen suosio kasvaa Suomessa jatkuvasti, ja käyttäjiä maassamme onkin jo noin 1,5 miljoonaa. LinkedIn-mainonnan avulla voit tavoittaa yrityspäättäjiä kuitenkin myös kansainvälisesti. Tarjoamme monipuolisia palveluja LinkedIn-markkinointiin yrityksesi tarpeiden mukaisesti. Mainostiimimme on useasti palkittu menestyksekkäästä toiminnastaan suomalaisten yritysten hyväksi.
Ohjelmallisessa ostamisessa et osta mainontaa vain yhdestä kanavasta, vaan mainontaa näytetään eri kanavissa ja mainosbudjettiasi voidaan käyttää siellä, missä mainonta toimii parhaiten. Näin mainontaa voidaan tehostaa kampanjoista saatavaa dataa hyödyntäen, ja keskiöön nousee mediavalintojen sijaan oikeiden kohderyhmien ja silmäparien tavoittaminen.
Fonecta Chatin avulla pidät huolen, että asiakkaasi ei koskaan jää ilman vastauksia, ja saa aina palvelua verkkosivuillasi, kun hän sitä kaipaa. Chatin merkitys korostuu silloin, kun asiakkaita ohjataan yrityksesi kotisivuille mainonnan kautta. Ethän jättäisi asiakasta kivijalkaliikkeessäkään palvelematta? Jos asiakkaalla on mahdollisuus heti kysyä ja saada vastaus palveluusi tai tuotteeseesi liittyen, jatkaa hän todennäköisemmin kohti ostotapahtumaa. Jos häntä jää jokin askarruttamaan ja hän jää ilman vastausta, jatkaa hän todennäköisemmin kilpailijan sivustolle. Yli 50% Fonecta Chatin kautta tulleista yhteydenotoista johtaa joko ostoon, liidiin tai tarjouspyyntöön.
Ryhdytäänkö siis yhdessä hommiin ja saadaan yrityksesi virtuaalinen ovikello kilkattamaan? Meillä on ilo toimia yrityksesi monipuolisena mainoskumppanina. Asiantuntijamme ovat mainonnan raskaan sarjan ammattilaisia, jotka löytävät kampanjoiden menestystekijät toimialalta kuin toimialalta. Kauttamme saat käyttöösi myös dataa, jonka avulla tehostat mainontaa ja tavoitat kohderyhmäsi entistä tarkemmin. Näin mainosbudjetti käytetään täsmällisesti toimenpiteisiin, joiden avulla saadaan aikaan haluttuja tuloksia.