Kohde­ryhmäpalvelu

Kohderyhmäpalvelun avulla tavoitat yritykset ja niiden päättäjät

kohderyhmäpalvelu

Tavoita oikeat yrityskohderyhmät

Haluatko tavoittaa juuri oikeat päättäjät, mutta kohderyhmän muodostaminen tuottaa hankaluuksia? Saat määriteltyä yrityksellesi kiinnostavimmat ja kannattavimmat yrityskohderyhmät räätälöidysti joko asiantuntijamme avustuksella tai Kohderyhmäpalvelussa. Palvelun avulla voit rajata, kohdentaa, analysoida ja tallentaa B2B-kohderyhmiä yrityksesi omiin myynti-, markkinointi- ja viestintätarpeisiin.

Fonecta Kohderyhmäpalvelun kohderyhmähaku

lisätietoa kohderyhmäpalvelusta

mikä on kohderyhmäpalvelu?

Fonecta Kohderyhmäpalvelu on myynnin ja markkinoinnin ammattilaisille suunnattu työkalu, joka sisältää kaikki Suomen aktiiviset yritykset. Työkalusta saatuja tietoja voidaan hyödyntää myynnin, markkinnoinnin ja viestinnän toimenpiteissä. Jokaisesta yrityksestä on tiedossa mm. toimipisteet, päättäjät ja taloudelliset tunnusluvut.


muodosta yrityskohderyhmiä

Palvelun avulla voidaan rakentaa kohderyhmiä helposti rajauskriteerejä klikkaamalla, ja palvelu laskee jatkuvasti minkä kokoinen kohderyhmä valituilla kriteereillä on saatavilla. Kohderyhmäpalvelun monipuolisesta kriteerilistasta voidaan valita erilaisia yrityksiä ja päättäjiä rajaavia tekijöitä, minkä tuloksena voidaan muodostaa kattava asiakastietopaketti erilaisiin tarpeisiin.


tuloksellista myyntiä ja markkinointia

Kohderyhmäpalvelun avulla muodostat juuri sellaisia yrityskohderyhmiä, jotka vastaavat yrityksesi potentiaalisimpia asiakkaita. Kun markkinointia ja viestintää kohdistetaan juuri oikeille kohderyhmille, voidaan tehokkaasti saavuttaa halutut toimenpiteet, oli yrityksesi tavoitteena sitten kasvattaa tietoisuutta, lisätä myyntiä tai saada enemmän myyntikontakeja.

kokeile palvelua maksutta

Työkalun avulla voidaan rajata, kohdentaa, analysoida ja tallentaa B2B-kohderyhmiä yrityksen omiin myynti-, markkinointi- ja viestintätarpeisiin.

Siirry Kohderyhmäpalveluun

laadukasta dataa

Käytämme tietolähteinä mm. seuraavia: Suomen Numeropalvelu Oy, Yritys- ja  yhteisötietojärjestelmä, Patentti- ja rekisterihallitus, Fonecta, Posti Oyj, Liikenne- ja viestintävirasto Traficom, Tilastokeskus sekä Suomen Asiakastieto Oy.

Pyydä lisätietoa

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Asiakas­rekisterin päivitys

Asiakasrekisterin päivitys tehostaa markkinointia ja myyntiä

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää

Rikasteet

Ymmärrä asiakkaita entistä paremmin

Rikasteet auttavat yritystäsi ymmärtämään asiakkaiden asenteita, tarpeita ja ostopäätöksiä.

Lue lisää

Asiakas­analyysi

Hinta alkaen

970


+ alv

Asiakasanalyysi antaa yrityksellesi kattavan kuvan siitä, minkälaisia asiakkaasi ovat taustoiltaan.

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa