Asiakas­rekisterin päivitys

Asiakasrekisterin päivitys tehostaa markkinointia ja myyntiä

asiakasrekisterin päivitys

Ajantasainen asiakastieto on yrityksen tärkeimpiä pääomia

Tänä päivänä tuloksellisen liiketoiminnan lähtökohtana on vahva asiakasymmärrys, joka pohjautuu ajantasaiseen asiakasrekisteriin. Ajantasainen rekisteri mahdollistaa kustannustehokkaat, oikein kohdennetut sekä tulokselliset markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun toimenpiteet.

Asiakastiedoista keskimäärin noin viidennes vanhenee vuodessa. Myös tietosuoja-asetus tuo rekisterinpitäjälle velvollisuuden pitää yrityksen asiakasrekisteri ajan tasalla.


Asiakasrekisterin päivityksen hinta muodostuu perusmaksusta, henkilötyöstä sekä yksikkökustannuksista.

Yrityksen käyttämän CRM-järjestelmän asiakasrekisterin tulee olla ajan tasalla.

miksi päivittää asiakasrekisteri?

asiakkaiden tiedot ajan tasalla

Asiakkaidesi nimi- ja osoitetiedot pysyvät aina ajan tasalla ja varmistat, että esimerkiksi laskut ja tiedotteet menevät varmasti perille. Pystyt myös viestimään esim. juuri muuttaneille mistä löytyy lähin kauppa, palvelupiste tai huoltamo. Saat tiedon samassa osoitteessa asuvista henkilöistä.


asiakaspalvelu, myynti ja markkinointi

Asiakasrekisterin päivityksen avulla tehostat myynti- ja markkinointitoimenpiteitäsi merkittävästi, sillä vältyt hukkakontaktoinneilta ja voit kohdistaa viestisi juuri oikeille vastaanottajille. Samalla tarjoat hyvää asiakaspalvelua, kun yritys ei lähesty alaikäisiä, kuolleita tai markkinointikieltoisia


luotettavat datalähteet

Voimme tehdä yrityksesi rekisterille päivityksen kertaluontoisesti tai jatkuvana palveluna. Käytämme datalähteinä asiakasrekisteripäivityksissä väestötietojärjestelmää, ajoneuvoliikennerekisteriä, liittymärekisteriä sekä Fonectan Yritystietokantaa.

asiakasrekisteri
ajan tasalla?

Haluatko tietää, missä kunnossa yrityksesi asiakasrekisteri on? Täytä alla oleva yhteydenottolomake ja kerro viestisi-kentässä, oletko kiinnostunut henkilö- vai yritysasiakasrekisterin kunnon tarkistuksesta. Teemme asiakasrekisterillesi täysin maksuttoman kuntotestin!

Maksuton kuntotesti

kasvata ymmärrystä

Virheellinen asiakastieto johtaa mm. siihen, että nykyisistä ja potentiaalisista asiakkaista muodostetaan täysin vääränlainen kuva. Tehokkaiden myynti- ja markkinointitoimenpiteiden toteuttaminen on lähes mahdotonta, jos toimenpiteet perustetaan virheelliseen tietoon.

Pyydä lisätietoa

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Asiakas­analyysi

Hinta alkaen

970


+ alv

Asiakasanalyysi antaa yrityksellesi kattavan kuvan siitä, minkälaisia asiakkaasi ovat taustoiltaan.

Lue lisää

Rikasteet

Ymmärrä asiakkaita entistä paremmin

Rikasteet auttavat yritystäsi ymmärtämään asiakkaiden asenteita, tarpeita ja ostopäätöksiä.

Lue lisää

Verkkosivu­­kävijöiden analysointi

Fonecta Audience Insights lisää asiakasymmärrystä

Maksuton työkalu kertoo millaisia yrityksesi verkkosivukävijät ovat ja voit kohdentaa heille kiinnostavaa sisältöä ja mainontaa.

Lue lisää

Aiheeseen liittyvää tietoa