SESONGIT nostavat KYSYNTÄpiikin
Loppuvuosi tuo mukanaan useita sesonkeja, joiden aikana kysyntä kiihtyy, kuten Black Friday ja joulu. Osto- ja verkkokäyttäytymisen muutos voimistuu ja hankintoja tehdään yhä enemmän verkossa.
Usein sesonkeihin liittyvä kiinnostus jakautuu pidemmälle aikavälille, mikä yrityksen kannattaa huomioida markkinoinnissaan. Googlen mukaan jouluostoksiin liittyvien hakujen kasvu alkaa näkyä jo lokakuun alussa, kiihtyen erityisesti marraskuussa.
Miten voit hyödyntää tulevat sesongit parhaiten? Anna markkinoinnin asiantuntijoidemme auttaa ja kuulet tehokkaista ratkaisuista syksyn markkinointiin (mm. Google- ja Facebook-mainonta)! Sinua palvelevat asiantuntijat, joilla on kokemusta lukuisien eri toimialojen yritysten markkinoinnista. Täytä lomake ja hyödynnä asiantuntijoidemme osaaminen!