"The world’s’ largest professional social network."

Lataa maksuttomat LinkedIn-oppaat käyttöösi

LinkedIn kasvattaa suomalaisten käyttäjien määrää tasaiseen tahtiin, ja suosio kansainvälisessä mittakaavassa on jo päätä huimaavaa. LinkedIn kuvaileekin itseään maailman suurimpana asiantuntijoiden sosiaalisena kanavana.

Kokosimme neljään oppaaseen parhaat käytännöt LinkedInin hyödyntämisestä eri näkökulmista. Julkaisemme oppaita tasaiseen tahtiin ja ne ovat sinulle täysin maksuttomia. Mukavia lukuhetkiä! Ps. Jos haluat saada tiedon, kun uusi opas julkaistaan, voit tilata ilmoituksen täältä!

×

Tilaa ilmoitus

LinkedIn & Verkkotapahtumat

Hyödynnä LinkedIniä verkkotapahtumien järjestämisessä, kutsuprosessista varsinaiseen tapahtumaan.

Lataa opas

Kohdentaminen LinkedInissä

Monipuoliset vinkit LinkedIn-mainonnan kohdistamiseen! Tavoita yrityksesi tärkeimmät kohderyhmät ja saavuta parempia tuloksia.

Lataa opas

LinkedIn & Brändistrategia

Hyödynnä vinkkimme brändimainonnan suunnitteluun ja
toteuttamiseen LinkedInissä.

Lataa opas

Liidimainonta LinkedInissä

LinkedIn tarjoaa monipuolisen valikoiman työkaluja taktiseen mainontaan.

Lataa opas

Mikä LinkedIn-kumppanuus?

Vuodesta 2017 Fonecta on ollut Suomen ainoa virallinen LinkedIn Marketing Solutions -maapartneri. Kumppanuus LinkedInin kanssa mahdollistaa asiakkaillemme monipuolisemmat työkalut tehokkaamman mainonnan toteuttamiseen sekä uusimpien ominaisuuksien hyödyntämisen.


Virallisen kumppanin kanssa toimimalla markkinoinnin tekijät pystyvät saavuttamaan tavoitteensa tehokkaasti. Partnerilla on hallussaan sekä paikallistuntemus että LinkedInin tarjoama asiantuntijuus ja työkalut, joita muilla mainonnan tekijöillä ei ole saatavilla.

Sovi Linkedin-asiantuntijoidemme kanssa etätapaaminen

Näet miten hyödyntää LinkedIniä yrityksesi toimialalla ja miten sitä voidaan käyttää tehokkaasti mm. verkkotapahtumissa, mainonnan kohdentamisessa tai tunnettuuden kasvattamisessa. Voit tehdä mainonnan itse, jolloin me konsultoimme ja koulutamme, tai ulkoistaa sen kokonaisuudessaan meille.


MITÄ KUMPPANINA TARJOAMME SINULLE?

  1. Ainutlaatuista tietoa markkinoinnin avuksi. LinkedIn-partnereilla on käytössään laajaa tietoa tuotekoulutuksista asiakasymmärrykseen. Tarjoamme maksutta enemmän analytiikkaa, kohdennusvaihtoehtoja sekä tietoa tulevista LinkedIn-uutuuksista. Pidämme myös vain asiakkaillemme suunnattuja maksuttomia virtuaalikoulutuksia.
  2. Kansainvälisen partneriverkoston osaaminen. Osana LinkedIn-yhteisöä sinulla on laaja valikoima eri ratkaisuja ja työkaluja LinkedIn-markkinointiisi. Lisäksi partnerien verkosto tukee toisiaan: jos yhden kumppanin ratkaisut eivät riitä, haasteet ratkaistaan yhteistyössä toisen kumppanin kanssa.
  3. Yksinkertainen laskutus. Voit tehdä kauttamme LinkedIn-mainontaa helposti kulutusperusteisella laskutuksella ilman luottokorttia tai sitoutumista ennakkosummiin.

MUUT Markkinoinnin oppaat

Lue lisää
  • Tilaa maksuton Digimarkkinoinnin opas!
    08.04.2021
    Tilaa Digimarkkinoinnin opas!

    Millaisia välineitä yritys tarvitsee digimarkkinoinnissa? Mihin kannattaa panostaa ensin, mitkä kanavat kannattaa valita, miten voit hyödyntää dataa markkinoinnissa, ja miten asiakkaiden ostopolut ovat muuttuneet? Näihin, ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tilamalla maksuttoman digimarkkinoinnin oppaamme.

    Jos et näe lomaketta, tarkistathan mainosesto-ohjelmasi asetukset. Se voi estää lomakkeen latautumisen.

    Lue lisää
  • Fonecta markkinoinnista palvelua, ladattava opas
    07.04.2021
    Tilaa opas: Palvele asiakkaita markkinoinnin avulla

    Asiakkaat ja heidän palvelemisensa on yritykselle kuin yritykselle tärkeimpiä liiketoiminnassa menestymisen merkkejä.

    Lue lisää
  • Fonecta - Sisältömarkkinoinnin opas
    07.04.2021
    Tilaa opas sisältömarkkinointiin

    Parhaimmillaan saat sisältömarkkinoinnista merkittävää lisäarvoa yrityksesi toiminnalle. Miten hyödynnät sisältömarkkinointia tehostamaan yrityksesi toimintaa? Millaisia sisältöjä sinun yrittäjänä tulisi eri kanaviin tuottaa, ja mistä tiedät, mitkä kanavat ovat sinun yrityksellesi ne parhaat? Kokosimme oppaaseen keskeiset vinkit sisältömarkkinointiin.

    Jos et näe lomaketta, tarkistathan mainosesto-ohjelmasi asetukset. Se voi estää lomakkeen latautumisen.

    Lue lisää
Selaa lisää oppaita

Lisää LinkedIn-mainonnasta

Lue lisää
  • LinkedIn on luotetuin somekanava
    13.04.2021
    LinkedIn lunastaa lupauksensa luotetuimpana somekanavana

    LinkedIn on tällä hetkellä luotetuin sosiaalisen median kanava käyttäjien keskuudessa. Mikä tekee LinkedInistä luotettavan ja miten tämä näkyy mainoskäyttäytymisessä?

    Luotettavuus rakentuu erityisesti kahdelle pilarille: ovatko järjestelmälle annetut tiedot turvassa ja onko kanavassa näkyvä tieto aitoa. Business Insiderin US Digital Trust Studyn mukaan LinkedIn koetaan kaikkein turvallisimmaksi ja luotetuimmaksi sosiaalisen median alustaksi. Tutkimuksen mukaan lähes kolme neljäsosaa (73 %) LinkedIn-käyttäjistä oli sitä mieltä, että kanava suojaa heidän yksityisyyttään ja tietojaan. LinkedIn on saavuttanut kärkisijan vuosittain toteutetussa tutkimuksessa jo neljä kertaa peräkkäin, eikä se juurikaan ole saanut osakseen median huomiota tietosuojaan liittyvissä kysymyksissä.

    ”LinkedIn panostaa nyt erityisesti yksityisyyden suojan ja datan käsittelyn kehittämiseen. Kanava tekee myös paljon töitä sen eteen, että feikkiprofiilit tuhotaan heti, jos niitä ilmenee. LinkedInin käyttäjäehdoissakin on määritelty, että käyttäjän tulee olla todellinen”, kertoo Fonectan LinkedIn Relationship Manager Emmi Mikkola.

    Lue lisää
  • LinkedInin kehityskaari
    13.04.2021
    LinkedIn-mainonnassa huimia kehitysharppauksia

    LinkedInin merkitys etenkin suomalaisyritysten B2B-mainonnassa on kasvanut merkittävästi. Samalla mainoskäyttäytyminen LinkedInissä on muuttunut rohkeammaksi. Loppuun asti silotelluista sisällöistä on siirrytty rennompaan ja mainonnasta on tullut huomattavasti monimuotoisempaa.

    Suomalaisten B2B-yritysten lisäksi myös B2C-mainonta on selkeästi alkanut nostaa päätään. LinkedIn-mainonta on kasvanut Suomessa monia Euroopan maita nopeammin ja koronapandemia on kiihdyttänyt tahtia. Isojen yritysten lisäksi myös moni pk-yritys on aktivoitunut ja alkanut hyödyntää kanavan tuomia mainosmahdollisuuksia, mikä näkyy esimerkiksi maansiirron toimialalla.

    Lue lisää
  • Miten 3. osapuolen evästeiden muutokset vaikuttavat mainostajaan?
    08.04.2021
    Evästeiden poistumisen vaikutukset mainontaan

    Olemme verkkomainonnassa tottuneet siihen, että mainonta on voitu kohdentaa tehokkaasti ja sen avulla on saatu merkittäviä tuloksia. Nyt 3. osapuolen evästeisiin ja yksityisasetuksiin on tulossa merkittäviä muutoksia, tässä blogissa avaamme syitä muutoksen taustalla ja sitä, millaisia vaikutuksia niillä on mainostamiseen.

    Lue lisää
Selaa lisää oppaita

podcastit

Lue lisää
Katso lisää podcasteja