B2B-mainonta -koulutus

B2B-mainonnan ostoputki kuntoon ja tulokset kasvuun

Tiedätkö mitä digimarkkinoinnin kanavia ostoputken eri vaiheissa kannattaa hyödyntää ja miten kuljetat mainonnan avulla kohderyhmäsi ostoputken alusta loppuun? Entä tiedätkö, montako henkeä yrityksessä osallistuu keskimäärin päätöksentekoprosessiin ja miten huomioit erilaiset päätöksentekijät eri toimialoilla LinkedIn mainontaa suunnitellessa?

 

Koulutuksessa LinkedIn Relationship Managerimme Emmi Mikkola ja Emilia Lepistö keskustelevat seuraavista aihealueista:

  • Päättäjätyypit B2B-ostopäätösten takana: Kuka ostopäätöksiin yrityksissä vaikuttaa, kenelle mainonta kannattaa kohdistaa ja miten puhuttelet eri päättäjätyyppejä?
  • Esimerkkejä kohdennuksista LinkedInissä: Millaisia kohderyhmiä eri toimialoilta löytyy ja miten huomioit kohderyhmien erot mainontaa suunnitellessa?
  • Sisällöt läpi B2B-ostoputken: Millaista sisältöä ostoputken eri vaiheissa kannattaa hyödyntää, jotta saat käyttäjän siirtymään ostoputkessa kohti toivottua tavoitetta?
  • B2B-mainonnan mittaaminen: Miten mittaat mainonnan tehokkuutta ostoputken eri vaiheissa?
  • Mainosesimerkki: Miten rakennat toimivan B2B-mainoskampanjan aina tunnettuuden kasvattamisesta ostopäätökseen. Esimerkit sekä LinkedInistä että monikanavaisesti.
  • Yleisimmät virheet B2B-mainonnassa ja vinkit miten vältyt niiltä.

>> Pääset katsomaan koulutustallenteen täällä.

Fonecta Akatemia LinkedIn-koulutukset

Opi suunnittelemaan sekä toteuttamaan LinkedIn-mainontaa samoilla taktiikoilla ja parhailla käytännöillä, joita palkittu tiimimme käyttää asiakkaisiimme.

 

Koulutuksiamme ovat hyödyntäneet niin globaalit kuin paikalliset mainostajat. Tarjoamme asiakkaidemme inhouse-tiimeille LinkedIn-koulutuksia kattavasti aihealueittain sekä mainonnan tehokkaasta hyödyntämisestä että orgaanisen sivun ja vaikuttavan sisällön kehittämisestä.