Muuttuvat olosuhteet vaativat luovuutta

Yritykset ovat kohdanneet koronaviruksen aiheuttaman tilanteen, jossa asiakasmäärä on kääntynyt yllättäen laskuun. Markkinointia ei kannata haastavasta tilanteesta huolimatta laittaa jäihin - nyt jos koskaan on ensisijaisen tärkeää panostaa yrityksen löydettävyyteen verkossa.

  • Varaa aika asiantuntijamme maksuttomaan neuvontaan, haluamme auttaa sinua. 
  • Löytyväthän yrityksesi tiedot jo kattavasti netistä? Tarkista tilanne helposti maksuttoman testin kautta.
  • Parannetaan mahdollisuuksiasi tulla valituksi vähenevissä asiakasmäärissä ja valmistaudutaan jo ennalta tilanteen normalisoitumiseen.
  • Käydään yhdessä tilanteesi läpi ja miten edetä haasteiden voittamiseksi.

Asiantuntijoiden apua maksutta

Varaa yrityksellesi aika markkinoinnin neuvontaan. Saat maksutta apua ja vinkkejä juuri sinun yrityksesi tilanteeseen ja miten sitä voisi auttaa markkinoinnin keinoin.


Sinua palvelevat markkinoinnin asiantuntijat, joilla on kokemusta lukuisien eri toimialojen yritysten markkinoinnista. 

VARMISTA NÄKYVYYS NETISSÄ

Varmista, että yrityksesi yhteystiedot ja kotisivut löytyvät monipuolisesti netin eri kanavista. Näin huolehdit, että palveluitasi ja tuotteitasi etsivä asiakas löytää yrityksesi - sivustosta tai sovelluksesta riippumatta.

Tarkista yrityksesi näkyvyys verkossa Testaa kotisivujesi toimivuus

Verkkomateriaalit

Löydy verkosta -artikkelisisältöä

  • Mitä hakukoneoptimointi eli SEO on?
    14.09.2020
    Mitä on hakukoneoptimointi?

    Yksinkertaisuudessaan hakukoneoptimoinnilla (Search Engine Optimization eli SEO) pyritään parantamaan verkkosivua niin, että se nousee hakukoneiden luonnollisissa hakutuloksissa oikeilla hakusanoilla mahdollisimman korkealle. Hakukoneoptimoinnin tavoitteena on aina Googlen ensimmäinen sivu, mutta matka sinne voi olla pitkä, eivätkä kaikki sinne koskaan pääse. Mitä hakukoneoptimointi siis pitää sisällään ja miksi se on yritykselle tärkeää?

    Lue lisää
  • Podcastissa kerromme, kannattaako perustaa verkkokauppa
    04.05.2020
    F-studio podcast: verkkokauppa

    F-Studion podcastissa verkkokauppa-asiantuntijamme Janne kertoo, miten verkossa myydään koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa, ja millaisia asioita kannattaa ottaa huomioon jos ollaan perustamassa verkkokauppaa.


    Verkkokaupan perustamisen ja ylläpidon ei tarvitse olla vaikeaa, katso vinkit podcastista!

    Me autamme markkinoinnissa

    Lue lisää
  • Miksi Google My Business on yrityksille tärkeä?
    07.04.2020
    Miksi Google My Business -näkyvyys on tärkeä yritykselle?

    Jo 98% suomalaisista käyttää tietoa hakiessaan hakukonetta. Etsimme siis lähes aina tietoa verkosta, kun meille herää tarve tuotteelle tai palvelulle. Verkkohauissa Google My Businekseen syötetyt tiedot nousevat hakutuloksissa ensimmäiseksi, ennen muita hakutuloksia.

    Lue lisää

Markkinoinnin oppaat

Lue lisää
  • Tilaa opas ja aloita LinkedIn-markkinointi!
    11.12.2019
    Tilaa LinkedIn-markkinointi käyntiin -opas

    LinkedIn-markkinoinnin tavoitteena on pitkäjänteinen asiakassuhteiden rakentaminen, mihin alusta tarjoaa hyvät edellytykset tarkoilla kohdennusmahdollisuuksilla.

    Lue lisää
  • Kysyimme markkinoinnin päättäjiltä mihin he panostavat
    02.05.2019
    Markkinoinnin trendit, myytit ja painopisteet

    Miten markkinoinnin päättäjät kohdentavat markkinointiaan? Mihin markkinoinnissa panostetaan ja mitkä asiat jäävät vähemmälle huomiolle? Kysyimme markkinointipäättäjiltä mitkä asiat he kokevat tärkeiksi ja mitkä taas vähemmän tärkeiksi markkinoinnissa. Sama tutkimus toteutettiin myös vuonna 2015, mitä muutoksia markkinoinnin trendeissä on näkyvissä?

    Lue lisää
  • Tilaa maksuton Digikuntoon-opas markkinointiin!
    05.04.2019
    Tilaa Digikuntoon-opas markkinointiin!

    Millaisia välineitä yritys tarvitsee markkinoinnissa? Mihin kannattaa panostaa ensin, mitkä kanavat kannattaa valita, miten voit hyödyntää dataa markkinoinnissa, ja miten asiakkaiden ostopolut ovat muuttuneet? Näihin, ja moniin muihin kysymyksiin saat vastauksen tilamalla maksuttoman Digikuntoon-oppaamme.

    Lue lisää
Selaa lisää oppaita

Webinaarit

Lue lisää

Digikuntoon-webinaari: Kotisivut

Digikuntoon-webinaari: Facebook-mainonta

Digikuntoon-webinaari: Display-mainonta

podcastit

Lue lisää
Katso lisää podcasteja

Google My Business 

Ovathan yrityksesi tiedot ajan tasalla myös Google My Business -palvelussa? Sen avulla ilmoitat poikkeusaukioloajoista, muuttuneista yhteystiedoista ja ohjaat asiakkaat yrityksesi verkkosivuille. 

Mikä on Google My Business?

Markkinointiin liittyviä artikkeleita

  • Mitä tarvitset virtuaalitapahtuman järjestämiseen
    01.10.2020
    Mitä tarvitset, kun järjestät virtuaalitapahtuman?

    Kaikki, jotka ovat osallistuneet verkkokokoukseen tai tapahtumaan, tunnistavat ne tilanteet, joissa asiat alkavat mennä metsään. Tekniikka ei toimi, ääni katkeilee, esiintyjä ei näy kunnolla. Kiinnostavinkaan sisältö ei jaksa kantaa, jos käytännön asioissa epäonnistutaan. Kokosimme alle vinkit onnistuneen verkkotapahtuman järjestämiseen.

    Lue lisää
  • Mitä kannattaa ottaa huomioon verkkokauppaa perustettaessa?
    12.05.2020
    Miten voin myydä verkossa?

    Koronaviruksen aiheuttama poikkeustilanne vei ihmiset ennennäkemättömällä tavalla verkkoon. Samalla yritykset joutuivat uuden haasteen eteen – miten siirtää myynti verkkoon, jos sitä ei oltu vielä aiemmin tehty?

    Lue lisää
  • Fonecta Chat -palvelun yhteydenotoista keskimäärin yli 50% päätyy liidiin tai ostoon
    11.02.2020
    Google ja chat – täydellisen palvelun liitto

    Kun asiakas astuu kivijalkamyymälään, hän odottaa, että liikkeessä on palveluhenkinen henkilökunta valmiina auttamaan kaikissa kysymyksissä. Mitä paremmin asiakkaan ja myyjän kemiat kohtaavat ja mitä miellyttävämpi ostotilanne asiakkaalle on, sitä todennäköisemmin hän myös palaa asiakkaaksi.

    Kun kivijalkamyymälän lait ovat kaikkien tiedossa, onkin jopa yllättävää, ettei samaa ajatusmallia sovelleta yhtä itsestään selvästi verkossa.

    Lue lisää