Muuttuvat olosuhteet vaativat luovuutta

Yritykset ovat kohdanneet koronaviruksen aiheuttaman tilanteen, jossa asiakasmäärä on kääntynyt yllättäen laskuun. Markkinointia ei kannata haastavasta tilanteesta huolimatta laittaa jäihin - nyt jos koskaan on ensisijaisen tärkeää panostaa yrityksen löydettävyyteen verkossa.

  • Varaa aika asiantuntijamme maksuttomaan neuvontaan, haluamme auttaa sinua. 
  • Löytyväthän yrityksesi tiedot jo kattavasti netistä? Tarkista tilanne helposti maksuttoman testin kautta.
  • Parannetaan mahdollisuuksiasi tulla valituksi vähenevissä asiakasmäärissä ja valmistaudutaan jo ennalta tilanteen normalisoitumiseen.
  • Käydään yhdessä tilanteesi läpi ja miten edetä haasteiden voittamiseksi.

Asiantuntijoiden apua maksutta

Varaa yrityksellesi aika markkinoinnin neuvontaan. Saat maksutta apua ja vinkkejä juuri sinun yrityksesi tilanteeseen ja miten sitä voisi auttaa markkinoinnin keinoin.


Sinua palvelevat markkinoinnin asiantuntijat, joilla on kokemusta lukuisien eri toimialojen yritysten markkinoinnista. 

VARMISTA NÄKYVYYS NETISSÄ

Varmista, että yrityksesi yhteystiedot ja kotisivut löytyvät monipuolisesti netin eri kanavista. Näin huolehdit, että palveluitasi ja tuotteitasi etsivä asiakas löytää yrityksesi - sivustosta tai sovelluksesta riippumatta.

Tarkista yrityksesi näkyvyys verkossa Testaa kotisivujesi toimivuus

Verkkomateriaalit

Löydy verkosta -artikkelisisältöä

Markkinoinnin oppaat

Lue lisää
  • Lataa maksuton e-kirja - Yrityksenä Facebookissa
    11.04.2022
    Lataa e-kirja: Yrityksenä Facebookissa - miksi, mitä ja miten

    Facebook on edelleen maailman suurin sosiaalisen median kanava, ja sen globaalit käyttäjämäärät ovat kasvaneet tähän päivään saakka. Yli 60% täysikäisistä suomalaisista käyttää Facebookia. Facebook tarjoaa yrityksille erinomaisen kustannustehokkaan työkalun tavoittaa ja houkutella kohderyhmänsä edustajia mainonnan avulla.

    Lue lisää
  • Lataa paikallisyrittajan opas ja nouse hakujen karkeen
    11.02.2022
    Lataa paikallisyrittäjän opas ja nouse hakujen kärkeen

    Tietojenhaku on siirtynyt verkkoon, eikä ensisijainen tiedonetsinnän lähde ole yrityksen kotisivu, vaan se on pirstaloitunut lukuisiin eri kanaviin. Tietoa etsiessään asiakas valitsee mistä sitä etsii, eikä yritys voi vaikuttaa siihen. Koska tietoa etsitään niin laajasti, tulee yrityksen olla läsnä useissa eri  kanavissa.

    Lue lisää
  • Lataa muistilista - ota verkon kanavat haltuun
    10.02.2022
    Lataa muistilista ja ota verkon kanavat haltuun

    Jopa 73% asiakkaista löytää yrityksen muualta kuin sen kotisivuilta. Hakukoneet eivät itse tuota tietoa vaan hakevat sitä eri tietolähteistä. 

    Lue lisää
Selaa lisää oppaita

Webinaarit

Lue lisää

Digikuntoon-webinaari: Kotisivut

Digikuntoon-webinaari: Facebook-mainonta

Digikuntoon-webinaari: Display-mainonta

podcastit

Lue lisää
Katso lisää podcasteja

Google My Business 

Ovathan yrityksesi tiedot ajan tasalla myös Google My Business -palvelussa? Sen avulla ilmoitat poikkeusaukioloajoista, muuttuneista yhteystiedoista ja ohjaat asiakkaat yrityksesi verkkosivuille. 

Mikä on Google My Business?

Markkinointiin liittyviä artikkeleita

  • Arvostelujen merkitys yritykselle
    02.02.2022
    Markkinoijan kultakaivos – ota kaikki irti arvosteluista

    Arvosteluilla on suora yhteys yrityksesi maineeseen, ja asiakkaat etsivät niitä verkossa ennen ostopäätöksen tekemistä. Asiakkaiden arvostelujen voiman ymmärtäminen on siksi välttämätöntä kaikille markkinoijille ja yrittäjille. Tästä syystä arvostelujen hallinnan, keräämisen ja seuraamisen tulisi olla olennainen osa yrityksesi toimintaa.

    Lue lisää
  • 18.01.2022
    Tuotekehitystiimi varmistaa asiakkaan kyydissä pysymisen

    Jos joku asia jossakin Fonectan tarjoamassa tuotteessa tai palvelussa ei toimi halutulla tavalla, tuotekehitystiimi ryhtyy heti korjaaviin toimenpiteisiin. Kolikon kääntöpuolena tiimi katsoo suunnittelussa tulevaisuuteen ja reagoi nopeasti markkinoilla tapahtuviin muutoksiin.

    Lue lisää
  • Lataa kotisivuostajan opas yrittäjälle
    20.12.2021
    Lataa ilmainen kotisivuostajan opas

    Vaikka yrittäjät monesti ovat ja joutuvat olemaan eri alojen moniosaajia, verkkosivuston hankinnassa on hyvä luottaa ammattilaisiin ja heidän tuomaansa ulkopuoliseen näkökulmaan. Jos alustava päätös verkkosivujen hankinnasta kumppanilta on jo tehty, yrittäjän olisi hyvä valmistautua projektiin miettimällä valmiiksi muutamat perusasiat. Näin sekä oikean kumppanin valinta että onnistunut kotisivujen toteutus sujuvat sutjakkaammin.

    Lue lisää