LinkedIn valitsi Fonectan maailman suurimman ammattilaisverkoston edustajaksi Suomessa

LinkedIn on valinnut Fonectan strategiseksi kumppanikseen ja ainoaksi Suomen edustajakseen markkinointiratkaisuilleen. LinkedIn:n globaali, 430 miljoonan ammattilaisen markkinointiverkosto on nyt ensimmäistä kertaa täysimittaisesti suomalaisten yritysten käytettävissä niin Suomessa kuin kansainvälisillä markkinoilla. Fonecta uskoo, että LinkedIn:n kautta suomalaisyrityksillä on auki täysin uudenlainen mahdollisuus markkinoida palveluitaan maailmanlaajuisesti. Suomessa LinkedIn:llä on yli miljoona käyttäjää.

”Fonectalla on juuri sellaista digitaalisen myynnin ja markkinoinnin osaamista ja asiantuntemusta, joiden avulla LinkedIniä voidaan parhaiten hyödyntää kokonaisvaltaisena markkinointikanavana suomalaisyrityksissä. Fonectan konsultatiivinen lähestymistapa, asiakkaille saavutetut tulokset Suomen markkinoilla sekä data- ja analytiikkaosaaminen vakuuttivat meidät kilpailutuksessa. Näitä ominaisuuksia myös LinkedIn:n nykyiset ja tulevat asiakkaat arvostavat”, kommentoi LinkedIn:n EMEA:n johtaja Fredrik Bernsel kumppanuutta Fonectan kanssa.

”Kumppanuutemme LinkedIn:n kanssa tarjoaa meille mahdollisuuden auttaa suomalaisyrityksiä kasvamaan digitaalisen markkinoinnin keinoin niin Suomessa kuin kanvälisesti. LinkedIn etsi  Suomeen kumppania, jonka olemassa oleva verkosto tavoittaa laajasti suomalaisyritykset ja joka pystyy osaavimmin tarjoamaan LinkedIn:n mediaratkaisuja näille. Olemme tyytyväisiä siihen, että Fonectan rooli digitaalisen markkinoinnin, myynnin ja asiakasymmärryksen edelläkävijänä on huomattu myös kansainvälisillä kentillä ”, sanoo Fonectan liiketoimintajohtaja Vesa-Pekka Kirsi.

Ensimmäistä kertaa LinkedIn:llä on markkinointiratkaisuilleen Suomessa edustaja, joka pystyy kokonaisvaltaisesti hyödyntämään LinkedIn:n sisältömarkkinoinnin sekä mainonnan kohdentamistyökaluja suomalaisyritysten markkinointikampanjoiden toteutuksessa. Asiakkaat voivat kohdentaa kampanjansa tietyille toimialoille, tehtävänimikkeille, ikäluokille sekä maantieteellisesti. Kampanja voidaan esimerkiksi kohdentaa pelkästään teknologia-alalla työskenteleville talousjohtajille, joilla on tutkinto kauppatieteissä. Tarkka kohdentaminen onkin yksi LinkedIn-mainonnan selkeistä eduista mainostajalle ja vihdoin LinkedIn-mainontaa voidaan Fonectan kautta tehdä myös suomen kielellä.

LinkedIn:n ammattilaisverkostoa käyttää yli miljoona suomalaista ja maailmanlaajuisesti palvelulla on 430 miljoonaa käyttäjää. LinkedIn:n ja Fonectan yhteistyön myötä suomalaiset mainostajat voivat viimein tavoitella tätä koko globaalia verkostoa markkinoinnissaan ja laajentaa markkinoitaan helposti myös kansainväliseksi. Mainostajille LinkedIn:in vahvuudet ovat pitkälle kehitetty mainonnan kohdennettavuus sekä sisältömarkkinointiratkaisut.

”Sisältölähtöisyys ja tarkka kohdennettavuus kiinnostavat asiakkaitamme tällä hetkellä paljon ja nämä ominaisuudet tulevat osaltaan auttamaan heitä markkinointitavoitteidensa saavuttamisessa”, kertoo Fonectan kehitysjohtaja Mikko Ketola.

Lisätietoja:

Fonecta:

Vesa-Pekka Kirsi, Liiketoimintajohtaja, Fonecta Oy: vesa-pekka.kirsi@fonecta.com tai +358 40 7469 886

Mikko Ketola, Kehitysjohtaja, Fonecta Oy: mikko.ketola@fonecta.com tai +358 50 3838 550

www.fonecta.fi/yrityksille

LinkedIn:

Fredrik Bernsel, Director EMEA, LinkedIn: fbernsel@linkedin.com tai +44 7787 464 445