LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin EMEA-alueen parhaana

LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan alueen parhaaksi. Fonecta valikoitui voittajaksi 28 markkina-alueella toimivan kumppaniyrityksen joukosta.

”Palkinto on iso tunnustus tiimillemme, sillä asiantuntemus EMEA-alueella on erittäin kovaa. Tiimimme sai tunnustusta aktiivisesta vuorovaikutuksesta ja siitä, että olemme osanneet haastaa LinkedInin asiantuntijoita saadaksemme LinkedInistä parhaan hyödyn asiakkaillemme”, kertoo tuoteomistaja Toni Wistbacka Fonectalta.

LinkedIn palkitsi EMEA-alueen parhaan mainostuotantotiimin.

LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin

Kunnianosoituksesta tekee erityisen merkittävän se, että Fonecta aloitti LinkedInin kumppanina yksinoikeudella Suomessa vasta keväällä 2016. Fonecta myy LinkedInin mainosratkaisuja suomeksi suomalaisille yrityksille, jotka toimivat sekä koti- että kansainvälisillä markkinoilla. Fonecta auttaa asiakkaitaan tavoittamaan markkinointikampanjoillaan oikeat ihmiset LinkedInin sisältömarkkinoinnin sekä mainonnan kohdentamistyökaluilla.

”Yhteistyösopimus tarjoaa käyttöömme tarkat kohdentamisen ja mittaamisen työkalut, jotta asiakkaamme tavoittavat oikeat ihmiset. LinkedIn-yhteisö muuttuu, kasvaa ja kehittyy jatkuvasti, ja meillä on jatkuvasti paras osaaminen ja tietotaito tarjolla asiakkaillemme. Paras ja vaikuttavin LinkedIn-mainonta syntyy muun muassa suunnitelmallisen sisältömarkkinoinnin keinoin läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme ja LinkedInin kanssa”, kertoo kehityspäällikkö Ville Holopainen Fonectalta.

Fonectan asiakkaat voivat kohdentaa kampanjansa tietyille toimialoille, tehtävänimikkeille, ikäluokille tai maantieteellisesti, esimerkiksi pääkaupunkiseudun rakennusalan yritysten päätöksentekijöille. Kumppaniyrityksenä Fonecta pystyy lisäksi tarjoamaan erityisiä räätälöityjä sekä mallinnettuja kohderyhmiä. Tarkka kohdentaminen on LinkedIn-mainonnan keskeinen etu mainostajalle.

LinkedInin ammattilaisverkostoa käyttää noin miljoona suomalaista ja maailmanlaajuisesti palvelulla on 467 miljoonaa käyttäjää.

Ota yhteyttä ja anna mainontasi parhaiden käsiin.