Fonecta ja MTV yhteistyöhön – pk-yritysten saatavilla ainutlaatuinen mediaverkosto

Fonecta Oy ja MTV Oy aloittavat yhteistyön, jonka myötä kumppanit yhdistävät kattavat mainosverkostonsa. Fonectan oma verkosto tavoittaa tällä hetkellä noin 2,8 miljoonaa uniikkia kävijää kuukaudessa ja MTV:n verkkomediat noin 2,5 miljoonaa. Yhteistyössä muodostuvassa verkostossa on yli 100 mediaa.

Yhteistyön myötä Fonecta tuo tammikuussa markkinoille uuden, pk-yrityksille suunnatun re-marketing-tuotteen, joka yhdistää Fonectan mediaverkon ja mtv.fi-sivuston. Re-marketing on nopeasti yleistynyt markkinoinnin muoto, jolla pystytään kohdentamaan medianäkyvyyttä yrityksen kotisivuilla jo käyneille potentiaalisille asiakkaille.

Fonectan ja MTV:n verkosto tarjoaa pk-yrityksille uudenlaisia mahdollisuuksia näkyä suosituimmissa verkkomedioissa ja tehostaa markkinointiaan. Uusi tuote onkin hyvä mahdollisuus pk-yrityksille päästä kiinni display-mainontaan kohtuullisella kuukausikustannuksella.

”Re-marketing-tuotettamme markkinoinnissaan hyödyntävä yritys saa sivustollaan jo käyneet vierailijat erittäin hyvin kiinni uudelleen – näin mainonnasta tulee entistä toimivampaa ja yritys saa viestinsä paremmin läpi. Käytännössä autamme suomalaisia pk-yrityksiä markkinoimaan tuotteitaan ja palveluitaan paremmin”, kommentoi Fonectan kehitysjohtaja Mikko Ketola yhteistyötä.

”Yhteistyö Fonectan kanssa avaa MTV:lle mielenkiintoisen portin pk-sektorin yrityksiin. Pidän ensiarvoisen tärkeänä sitä, että kotimaiset mediatalot voivat keskenään luoda innovatiivisia uusia yhteistyömalleja muuttuvaan mediamarkkinaan. Re-marketing on looginen, tehokas ja mitattava mediatuote, jonka uskon herättävän laajaa kiinnostusta pk-sektorin yrityksissä”, jatkaa MTV:n verkkomainonnan kehityksestä vastaava Pasi Raassina.

Uutta re-marketing-tuotetta myy Fonecta.

Lisätietoja: 

Mikko Ketola, kehitysjohtaja, Fonecta Oy, p. 050 3838 550 tai mikko.ketola@fonecta.com

www.fonecta.fi/yrityksille