- 12.4.2018 Yhteystietojen haku on digitalisoitunut Suomessa nopeasti
- 4.4.2018 Fonecta tuntee tilaajavastuunsa ja on nyt Luotettava Kumppani
- 28.3.2018 Fonecta palkittiin kahdella palkinnolla LinkedInin vuotuisessa gaalassa!
- 14.2.2018 Uusyrityskeskukset ja Fonecta koulutusyhteistyöhön
- 6.11.2017 Tutkimus: Tulevaisuudessa yritysten markkinointieurot suunnataan someen, sisältömarkkinointiin ja hakukoneoptimointiin
- 18.10.2017 Tommi Eklund aloitti Fonectan kehitysjohtajana
- 15.6.2017 Fonectalle on myönnetty selainkäyttöön perustuvaa mainontaa koskeva EDAA Trust Seal -sertifikaatti
- 11.4.2017 Generosta Fonectan uusi markkinointikumppani
- 16.3.2017 LinkedIn palkitsi Fonectan mainostuotantotiimin EMEA-alueen parhaana
- 24.11.2016 Kuluttajat odottavat tavoittavansa yritykset helposti verkossa
- 21.9.2016 Jääkiekon SM-liiga valitsi Fonectan mediamyynnin kumppaniksi
- 29.8.2016 Pekka Harju aloittaa Fonectan toimitusjohtajana
- 9.5.2016 Timo Hiltunen siirtyy Fonecta Oy:n hallituksen puheenjohtajaksi
- 21.3.2016 LinkedIn valitsi Fonectan maailman suurimman ammattilaisverkoston edustajaksi Suomessa
- 16.3.2016 Helena Somero Fonectan pk-ratkaisumyynnin johtajaksi
- 14.3.2016 Kotimaiset edelläkävijät paljastavat verkkokaupan menestyksen reseptin
- 21.1.2016 Fonecta ja MTV yhteistyöhön – pk-yritysten saatavilla ainutlaatuinen mediaverkosto
- 7.1.2016 Tutkimus: Vain reilu kolmasosa suomalaisista kaipaa asiakaspalvelua verkkokaupassa
- 28.12.2015 Tähän suomalaisyritykset panostavat markkinoinnissaan tulevaisuudessa
- 24.11.2015 Tutkimus: Kuluttajat vaihtavat verkossa palveluntarjoajaa herkästi, jos eivät heti löydä etsimäänsä
- 16.11.2015 Fonecta osti digi-mediatoimisto Vilperi Digimediat Oy:n
- 10.11.2015 Microsoftin Jaana Vuori siirtyi Fonectan markkinointi- ja viestintäjohtajaksi
- 29.10.2015 Tutkimus: Pääkaupunkiseudulla eletään aktiivista ja kiireistä elämää – pohjoisessa ja idässä otetaan lungimmin
- 23.10.2015 Tutkimus paljastaa suomalaiset varsin perinteisiksi yhteydenpitäjiksi
- 14.10.2015 Vain 18 % kuluttajista antaisi puhelinnumeronsa yritysten markkinointiviestinnän käyttöön
- 25.9.2015 Yli 70 % suomalaisyrityksistä uskoo sisältömarkkinoinnin mahdollisuuksiin
- 10.9.2015 Markkinointitoimenpiteiden tuloksellisuuden seuraamisessa on suomalaisyrityksissä petrattavaa
- 28.8.2015 Yritykset eivät panosta nykyasiakkaisiinsa, arvioivat markkinointipäättäjät
- 18.8.2015 Asiakasymmärrys ja kohdennettu markkinointi yritysten digimarkkinointitrendien kärjessä
- 5.8.2015 Fonecta on ostanut Kontaktia Oy:n osakekannan
- 26.6.2015 Tamperelaiset yritykset porskuttavat Suomen parhaalla työilmapiirillä
- 24.6.2015 Yli puolet suomalaisista pk-yrityksistä uskoo digitaalisten työkalujen tehostavan myyntiä merkittävästi
- 23.6.2015 Oululaiset yritykset erottuvat yrittäjähengellään ja moderneilla työtavoillaan
- 16.6.2015 Tähän suomalaisyritykset panostavat markkinoinnissaan tänä vuonna
- 10.6.2015 Asiakastiedon keräämisessä ja analysoinnissa mennään sieltä, missä aita on matalin
- 3.6.2015 Fonecta niittää mainetta kansainvälisessä pilvipalveluiden kilpailussa
- 2.6.2015 Suurin osa pk-yrityksistä pitää verkkokauppaa tulevaisuudessa elinehtona
- 21.5.2015 Yli puolet nuorista aikuisista haluaisi enemmän kanta-asiakasetuja verkko-ostoksista
- 29.4.2015 Fonecta kehittää b2b-palveluitaan tulevaa EU:n tietosuoja-asetusta silmällä pitäen – tuo markkinoille uuden Asiakaslista-työkalun
- 9.4.2015 Enemmistö suomalaisista ei koe saavansa kohdennettua verkko- ja mobiilimainontaa
- 3.3.2015 Uudessa business-realityssa trimmataan suomalaisia pk-yrityksiä digi-kuntoon
- 27.2.2015 Digitalisaatio mullistaa Hesarin printin – Fonecta mukana heittämässä vettä digi-myllyyn