Vallilan takomo: Verkko viritti kasvu-uralle

Haaste

Autonjousia valmistavan, maahantuovan ja asentavan Vallilan Takomon haasteena oli kehittää liiketoimintaansa kestävästi digitaalisen markkinoinnin avulla.

Ratkaisu

Digitaalisen markkinoinnin työkalupakin käyttöönotto
Verkkokaupan lanseeraus
Myyvän kampanjakokonaisuuden rakentaminen

Tulokset 

Käyttöön otettu monipuolinen digimarkkinoinnin työkaluvalikoima mahdollisti tehokkaasti Vallilan Takomon liikevaihdon kasvun.

Yrityksen tavaratilausten määrä kasvoi yhteensä 35 % ja kevään kampanja toi 3500 euron arvosta tarjouspyyntöjä. Yrityksen liikevaihto kasvoi 8 %.

"Meillä on nyt tilauskantaa loppu- ja alkuvuodeksi niin, etten muista milloin viimeksi olisi tilanne ollut näin hyvä."

- Teemu Punkka, toimitusjohtaja

0