Suomen LinkedIn Agency Champions -voittajat julkistettiin!

Toista kertaa järjestetty Suomen LinkedIn Agency Champions on media- ja mainostoimistoille suunnattu koulutussarja, jossa syväsukelletaan LinkedIn-mainontaan ja samalla kilpaillaan LinkedIn Agency Champions -mestaruudesta vuodelle 2020. Kilpailun tuomaristossa oli tänä vuonna sekä LinkedInin että Fonectan edustajia. Haku seuraavaan LinkedIn Agency Champions -koulutussarjaan alkaa marras-joulukuun aikana.

LinkedIn Agency Champions 2020 -voittajat 

Kategoria: Brand

Tehtävänantona oli luoda luova lähestymistapa brändimarkkinoinnin tavoitteiden saavuttamiseen selkeän strategian avulla. 

Kategorian voiton vei Eve Peltola / iProspect!

Tuomarit kiittelivät Eve Peltolaa siitä, kuinka hyvin hän oli ottanut kohdeyleisön alueelliset haasteet huomioon. Kampanjaa tuettiin luovasti muiden kanavien avulla. Evellä oli selkeä näkemys miksi tietyt mainosmuodot ja yleisöt valittiin. Kampanjat ja luovat oli optimoitu tavoitteiden mukaisesti ja kampanjan laadukkaat tulokset ylittivät odotukset. 

”Sain koulutuksista mukaani paljon erilaisia vinkkejä ja hyviä käytäntöjä mainonnan optimointiin ja kohderyhmien hallintaan liittyen. Kuulimme koulutusten aikana myös LinkedInin uutuuksista etunenässä. Sain runsaasti ideoita, mitä voin viedä suoraan omaan tekemiseeni”, kertoo Eve Peltola.

Kategoria: Performance

Tehtävänantona oli luoda kampanja, jossa laatu ja määrä ovat tasapainossa. Tavoitteena olivat tulokset, jotka saavuttavat tai ylittävät tavoitteet. 

Kategorian voiton vei Marjut Herranen / ID BBN!

Tuomaristo kommentoi, että vaikka kampanjan kohdeyleisöt olivat erittäin kilpaillulta markkina-alueelta, onnistuttiin kampanjalla silti saavuttamaan erinomaiset tulokset varsinkin liidien määrässä ja laadussa. Kampanjassa keskityttiin sekä laatuun että määrään. Kampanjan kulku oli mietitty hyvin hankinnasta hoitovaiheeseen ja muut kanavat kampanjassa oli osuvasti valittu. 

”Iloitsen tästä asiakascasesta, jolla osallistuimme kisaan, sillä saimme vietyä uusinta tietoa ja oppeja suoraan asiakkaalle. Koulutuksessa sai kuulla tuoreeltaan LinkedInin uutuuksista ja saimme matkan varrella meille hyvän LinkedIn-kumppanin, Fonectan”, tiivistää Marjut Herranen.

Kategoria: Impact

Tämä palkinto myönnetään osallistujalle, joka on toiminut koulutussarjan aikana aktiivisena tiedon jakajana niin koulutusryhmässä kuin yrityksessäänkin. Henkilö kysyy, haastaa ja kyseenalaistaa. Hän on vaikuttaja. 

Kategorian voiton vei Tiina Haapanen / ID BBN!

Tuomariston mukaan Tiina oli alusta saakka aktiivisesti mukana sekä itse Agency Champions -koulutuksissa, että hakemassa lisätietoja koulutusten ulkopuolelta ja hän sovelsi oppeja omaan työhönsä. Tiinasta näkee, että hän tekee työtä kyltymättömällä innolla ja sydämellä.

”Oli mahtavaa oppia asiantuntijoilta uutta ja kuulla ajankohtaista tietoa, markkinointialustat kehittyvät niin nopeasti. Näin pysyy ammatillisesti aallon harjalla. On inspiroivaa saada meidän asiakkaat kokeilemaan uusia juttuja ja uusia markkinointitapoja. Jokaisen koulutuskerran jälkeen olen vienyt opit suoraan käytäntöön eli meidän asiakkaiden kampanjoihin”, Tiina Haapanen iloitsee.

Yleensä voittajat on lähetetty Lontooseen LinkedInin toimistolle tutustumaan myös muiden maiden Agency Champions -voittajiin, mutta tänä vuonna voittajille järjestettiin kahden hengen staycation-luksushotellimatka. 

Koulutussarjaan osallistuminen ei ole edellyttänyt yhteistyötä Fonectan kanssa. 

Lisätiedot:

Emmi Mikkola, Fonecta Oy

LinkedIn Relationship Manager

050 5934677, emmi.mikkola@fonecta.com

www.linkedin.com/in/emmi-mikkola

Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista: www.fonecta.fi/yrityksille

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.

0 0