Markkinointi räjäytti Hodarikeisarin potin

Hodarikeisari mietti pitkään, kannattaako markkinointi ja onko siitä hyötyä. Yrittäjät Rainer Hakala ja hänen poikansa Jani Hakala päättivät kuitenkin tarttua tilaisuuteen ja kokeilla markkinointia. He huomasivat nopeasti, että homma todellakin toimii: myynti on jopa nelinkertaistunut vuoden aikana.

"Voin sanoa käsi sydämellä, että markkinointi on räjäyttänyt potin", Jani iloitsee. Yhteistyö Fonectan kanssa näkyy positiivisesti yrityksen kassavirrassa – rahaa tulee moninkertaisesti enemmän kuin aiemmin. "Moni yritys ei ymmärrä markkinoinnilla saatavia hyötyjä, koska alkuhinta tuntuu kalliilta", uskoo Jani.

Hyvä näkyvyys verkossa on kaiken perusta

Hodarikeisari ulkoisti markkinointinsa ammattilaiselle, mikä on ollut onnistunut ratkaisu. Se on myös helpottanut yrittäjien kiireistä arkea, kun ajan voi käyttää omaan ydinliiketoimintaansa.

Fonectan asiakkaana Hodarikeisari otti aluksi käyttöön Google My Business -palvelun. Sen avulla yrityksen perustiedot, kuten yhteystiedot ja sijainti kartalla, tuotiin asiakkaiden näkyville Google-hauissa ja Google Mapsissa. Myöhemmin mukaan otettiin myös Google-hakusanamainonta sekä uudet verkkosivut, jotka paransivat yrityksen näkyvyyttä entisestään.

"Fonecta tekee mielestäni todella hyvää duunia. Olen ollut tosi tyytyväinen, ei voi muuta sanoa. Markkinoinnin tulokset ovat ylittäneet odotukseni kaikilla osa-alueilla", Jani kuvailee yhteistyötä Fonectan kanssa. Etenkin Google-hakusanamainonnan näyttökerrat ovat olleet huomattavasti yrittäjän odotuksia suurempia. Palvelu on myös nopeaa, ja asiat hoidetaan heti eikä viikon päästä.

Heinäkuu oli sesonkiaikaa, jolloin panostuksia markkinointiin lisättiin. Jani tietää, että kun rauta on kuumaa, silloin sitä kannattaa takoa.

Tarvitsetko apua yrityksesi löydettävyyden parantamisessa? GOOGLE-MAINONTA

Hodarikoju palvelee Helsingin Mustikkamaalla – tilattavissa myös tapahtumiin

Hodarikeisari on reilu vuosi sitten perustettu yritys, joka sai alkunsa saunan lauteilla syntyneestä ideasta. Kun korona vei tapahtumat, piti tapahtumaruokailun tilalle keksiä jotain muuta. Rainer ja Jani Hakala loivat uuden brändin, Hodarikeisarin, jolla on laaja hodarivalikoima ja kiertävä katuruoka-auto.

Hodarikeisarin hodarikoju palvelee asiakkaitaan kesäisin rantareitin varrella Mustikkamaalla Helsingissä, missä käy paljon Korkeasaaressa vierailevia ihmisiä. Talvisin hodarikoju on tuttu näky esimerkiksi luistinradoilla. Hodarikeisarin voi lisäksi tilata omiin juhliin, tapahtumiin tai yritystilaisuuksiin tekemään vieraille premium-hodareita.

Fonectan yhteyshenkilö auttaa markkinoinnissa

Fonectalla jokainen asiakas saa oman yhteyshenkilön, joka auttaa palveluun liittyvissä asioissa ja pitää säännöllisesti yhteyttä. Hodarikeisari on ollut tyytyväinen omaan yhteyshenkilöönsä, jonka kanssa asiointi on helppoa ja nopeaa.

"Yhteyshenkilön kanssa puhutaan ummet ja lammet sekä samalla tehdään bisnestä", Jani kertoo. Yhteyshenkilön ammattitaito näkyy myös siinä, että hän osaa luoda visioita ja ehdottaa ideoita, miten markkinointiasioissa kannattaa edetä. Nämä kehitysideat ovat olleet yrittäjille kultaakin kalliimpia.

Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

0