Lisää tunnettuutta ja näkyvyyttä markkinoinnilla

Laki- ja talousasiat kulkevat käsi kädessä. Näin ajatellaan Premium Groupissa, joka on menestyksekkäästi yhdistänyt kaksi eri toimialaa. Yritys tarjoaa edelläkävijänä laki- ja talouspalvelut yhdestä paikasta sekä yrityksille että yksityisasiakkaille. Ainutlaatuiselle palvelukokonaisuudelle kaivattiin lisää näkyvyyttä ja tunnettuutta, johon yritys haki apua Fonectalta.

Sponsoroitua ja kohdennettua LinkedIn-mainontaa

Yhteistyö Fonectan kanssa alkoi joulukuussa 2019, jolloin aloitettiin sponsoroitu mainonta LinkedInissä. Sponsoroiduilla päivityksillä tarkoitetaan asiakkaan itse tuottamaa sisältöä, joka näkyy kohdeyleisön uutisvirrassa. Fonectan asiantuntijat auttavat mainonnan tavoitteiden saavuttamisessa.

”Sponsoroitu mainonta on sopinut erityisen hyvin yrityksemme toiminnan markkinointiin”, Jonna Saarinen Premium Groupin viestinnästä kertoo. Sen avulla on tavoitettu tarkasti halutut kohderyhmät, kasvatettu LinkedIn-yrityssivun seuraajamäärää sekä ohjattu lisää liikennettä yrityksen kotisivuille. Sponsoroitu LinkedIn-mainonta on tuonut yritykselle kaivattua näkyvyyttä ja tunnettuutta.

Google-hakusanamainonnalla lisää yhteydenottoja

Syyskuussa 2020 aloitettiin myös Google-hakusanamainonta, jolla varmistettiin yrityksen löytyminen Googlen hakutuloksista. Google-mainokset näkyvät silloin, kun potentiaaliset asiakkaat etsivät tietoa yrityksen tarjoamista palveluista tietyillä hakusanoilla. Mainoksia klikkaamalla kiinnostuneet asiakkaat pääsevät siirtymään yrityksen kotisivuille.

”Google-hakusanamainonnan ansiosta meille on tullut enemmän puheluita ja yhteydenottoja kotisivujen kautta”, Jonna iloitsee. Matkan varrella mainoskampanjoita on myös räätälöity, minkä on parantanut tuloksia entisestään.

Tavoitteena tunnistettava yritysbrändi

Premium Group on vuonna 2007 perustettu yritys, jossa työskentelee 40 laki- ja talousalan asiantuntijaa. Heistä kootaan osaava asiantuntijatiimi aina kunkin asiakkaan tarpeisiin.

Fonectan palveluiden ansiosta Premium Groupin markkinoinnista on tullut monipuolisempaa ja tehokkaampaa. Aiemmin yritys teki pääasiassa sähköistä suoraviestintää sekä potentiaalisille että olemassa oleville asiakkaille. Sosiaalista mediaa hyödynnettiin jonkin verran, minkä lisäksi tehtiin satunnaisesti mediaviestintää. Uudet markkinointikeinot tulivat ajankohtaisiksi, kun yrityksen näkyvyyttä, tunnettuutta ja kasvua haluttiin lisätä.

”Tavoitteemme on, että asiakas osaisi yhdistää yrityksen nimen ja logon sen tarjoamiin palveluihin”, Jonna kuvailee. Samalla haluttiin kirkastaa palveluita, vahvistaa brändiin liitettyjä positiivisia mielikuvia sekä kasvattaa liiketoimintaa. Hakusanamainontaan päädyttiin, koska sen avulla markkinointia voitiin kohdistaa tehokkaasti toimialan tarpeet huomioiden.

Hyvää yhteistyötä Fonectan kanssa

Premium Groupin yhteistyö Fonectan kanssa on sujunut erinomaisesti. Erityisen tyytyväisiä he ovat olleet omaan yhteyshenkilöön, jonka kautta asiat ovat hoituneet sujuvasti. Kiitosta saavat lyhyt vastausaika sekä asioiden ratkaiseminen ripeästi ja ammattitaitoisesti. ”Tyhmiä kysymyksiä ei ole ollut, vaan olemme aina saaneet apua ja tukea, oli asia mikä tahansa”, Jonna kehuu yhteistyötä Fonectan kanssa.

0