LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana LinkedIn-partnerina kansainvälisessä kilpailussa

5.3.2020 | Lukuaika 3 min

Fonecta voitti pääpalkinnon LinkedInin kumppanien kansainvälisessä kilpailussa 4.3. illalla Lontoossa.

LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan. ”Saimme erityistä kiitosta siitä, että olemme LinkedIn-markkinoinnissa tinkimättömiä ja rehellisiä ja vaadimme hyviä tuloksia”, palkinnon vastaanottanut Fonectan Salla Vainionpää sanoo.

Fonectan LinkedIn-tiimi voitti eilen illalla Lontoossa pääpalkinnon LinkedInin vuosittaisessa Marketing Partner Awards -kilpailussa. LinkedIn palkitsi Fonectan parhaana partnerinaan arvostetulla Partner Champion -palkinnolla.

Kilpailuun osallistui tänä vuonna 17 partneria, jotka toimivat yhteensä yli 70 maassa Pohjois-Amerikkaa lukuun ottamatta.

”Saimme erityistä kiitosta siitä, että elämme ja hengitämme Suomessa LinkedInin arvomaailmaa; olemme tinkimättömiä ja rehellisiä ja vaadimme hyviä tuloksia.”

”Pääpalkinnon nappaaminen tuntuu upealta! Yhteistyötä LinkedInin kanssa on rakennettu jo neljän vuoden ajan, kun olemme saaneet edustaa LinkedIniä ainoana Marketing Solutions partnerina Suomessa”, Fonectan LinkedIn Partner Manager Salla Vainionpää kertoo.

LinkedInin mukaan Fonecta ansaitsi palkintonsa, koska se inspiroi muita omalla työllään ja haastaa myös jatkuvasti LinkedIniä kehittymään.

”Mainostajien ja käyttäjien määrä kanavassa kasvaa jatkuvasti, joten yritysten on entistä tärkeämpää tuottaa eri kohderyhmille juuri niitä kiinnostavaa ja vuorovaikutteista sisältöä. On kiinnostavaa kuulla, minkälaisia uusia mahdollisuuksia esimerkiksi myöhemmin julkaistava Conversation Ads tähän tarjoaa ja mitä muuta uutta LinkedInissä on luvassa”, Salla Vainionpää sanoo.

Fonecta on palkittu LinkedIn-kumppanikilpailussa myös aiempina vuosina. Viime vuonna se nappasi muun muassa Most Valuable Player -palkinnon tunnustuksena aktiivisuudestaan ja mediasuhteiden kehittämisestä. Vuonna 2018 Fonecta sai kilpailun toiseksi arvostetuimman Partner Champion Runner Up -palkinnon ja suurimmasta yksittäisestä asiakkuudesta myönnettävän Largest Deal -palkinnon.

Fonecta on toiminut Suomen ainoana LinkedIn Marketing Solutionsin virallisena maakumppanina vuodesta 2016. Fonectan kautta suomalaisyritykset saavat käyttöönsä laajennetut mainosratkaisut ja työkaluvalikoiman, palkitun tiimin asiantuntemuksen, suoran yhteyden LinkedIniin sekä yleisöjä, joita ei ole käytettävissä itsepalvelutyökalun kautta.

Lisäksi Fonecta järjestää media- ja mainostoimistoille parhaillaan käynnissä olevan Suomen LinkedIn Agency Champions -koulutussarjan ja kilpailun, jonka tarkoituksena on syventää toimistojen LinkedIn-osaamista.

Suomessa yhteisöpalvelu LinkedInillä on 1,3 miljoonaa käyttäjää ja koko maailmassa 675 miljoonaa käyttäjää.

Lisätietoja:

Salla Vainionpää

LinkedIn Partner Manager, Fonecta

p. 040 357 2543

salla.vainionpaa@fonecta.com

Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista.

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.