Case: Tuotelanseeraus LinkedIn-mainonnan avulla

Naavan haasteena oli tuoda eri markkinoille uusi palvelu, joka kiinnostaisi hyvinvoinnista, työtehosta ja tuottavuuden lisäämisestä vastaavia B2B-päättäjiä.

Naava ei ollut testannut LinkedIn-markkinointia aiemmin. Nyt oli ensiarvoisen tärkeää löytää oikeat, tarkat kohderyhmät ja ideoida kampanjoiden sisältö vastaamaan heidän kiinnostuksen kohteitaan. Fonectan asiantuntijan avulla määriteltiin kohderyhmät ja suunniteltiin kampanja, jossa käytettiin sponsoroitua sisältöä ja InMail-postitusta. Sisällöstä vastasi asiakas, ja sitä muokattiin jatkuvasti tulosten perusteella.

Naavan kontaktien määrä LinkedIn:ssä kasvoi 300%. ”Tapahtumat buukattiin täyteen ja tapaamismäärät tuplaantuivat”, kertoo Naavan Event & Experience Manager Hanna Nylund.

0 0