Näin saatiin näkyvyys Googlessa kuntoon

Case: Kattava löydettävyys Googlesta

Sika Finland Oy:n haasteena oli tuotemerkkien hyvä löydettävyys Google-hauissa silloin, kun asiakkaalla on todellinen tarve. Lisäksi yritys halusi nostaa omaa toimintaa enemmän esille, tuoda lisää asiakkaita verkkosivuille hakemaan lisätietoa ja kasvattaa myyntiään.

Sika Finland Oy:n haasteita lähdettiin ratkaisemaan pitkäjänteisellä Google-mainoskampanjalla, jossa optimoidaan ja seurataan kampanjaa ja sen tuloksia jatkuvana tekemisenä.

Kohdennetulla Google Ads -kampanjalla ylitettiin yli miljoonan näyttökerran raja ja verkkosivuille saatiin lisää vierailijoita.
"Google-mainonnan kautta tulevat verkkosivukävijät ovat laadukkaita - he tutustuvat sivuihimme laajemmin kuin moni muu kävijä ja tietysti Google Adsissa menestyneet tuotteet ja tuoteryhmät ovat myös kaupallisesti menestyneitä", kertoo Milla Kulkas, Marketing Specialist.

0 0