AAC Global: Kansainvälisten myyntiliidien määrä nousuun LinkedIn-markkinoinnilla

Haaste

AAC Globalin haasteena oli tuottaa myynnille liidejä luomalla kansainvälisiä yrityspäättäjiä kiinnostavaa sisältöä.

Ratkaisu

LinkedIn-mainonta on tehokas keino tavoittaa yrityspäättäjiä myös kansainvälisesti.

Tulokset

AAC Globalin sponsoroitu sisältö oli 9 % kansainvälistä keskiarvoa kiinnostavampaa ja  konversio kasvoi 5 % aiemmasta. Yrityksen LinkedIn-sivujen seuraajamäärä kasvoi 15 %. 

AAC Global testasi, miten LinkedIn toimisi päättäjien tavoittamisessa ja kuinka sitä parhaiten hyödynnettäisiin. Päättäjille tarjottiin luettavaksi erilaisia sisältöjä, kuten esimerkiksi sisältömarkkinoinnin oppaita ja e-kirjoja, joiden kautta myynti sai asiakkaiden yhteydenottopyyntöjä. Kuukausittain käynnistettiin useita kampanjoita, joiden sisältöä ja kohderyhmiä viilattiin jatkuvasti. Kohdennusta tehtiin monipuolisesti mm. ammattinimikkeen, alueen, yrityksen koon ja toimialan perusteella.

Olennaista oli LinkedInin joustavuus jatkuvan tekemisen työkaluna: kunkin kampanjan tilanne oli koko ajan näkyvillä ja pystyttiin reagoimaan nopeasti, tarvittaessa heti. 

”Fonectan LinkedIn-kokonaisuus on tuonut näkyvyyttä ja liidejä selvästi enemmän kuin perinteiset sähköpostikampanjat, ja LinkedIn on nyt tärkein markkinointikanavamme”

- Stuart Reynish, Director, Sales & Marketing

Fonectalta löytyy LinkedIn-osaamisen lisäksi myös kattavasti muut digitaalisen markkinoinnin palvelut - ota yhteyttä! 

0