Asiakkaitamme

Fonecta Chat

  • 07.11.2019
    Hyvä löydettävyys googlessa ja fonectan palveluissa tuo uusia asiakkaita

    Haaste

    Siivouspalvelu Kari Toivosen markkinointia ei oltu hoidettu yhtenäisenä kokonaisuutena, jonka seurauksena markkinoinnilta odotetut tulokset eivät olleet täyttäneet haluttuja tavoitteita. Myös yrityksen kotisivut vaativat uudistamista ja hakukoneista kaivattiin parempaa löydettävyyttä.Ratkaisu

    Fonecta Kontakti + Kärkipaikka

    Avaimet käteen -kotisivut

    Hakukoneoptimointi

    Fonecta Chat -palvelu

    Hakusanamainonta

    Tulokset

    Helsingissä ja lähiseudulla siivouspalveluita yrityksille tarjoava Siivouspalvelu Kari Toivonen on todella tyytyväinen uudistettuihin kotisivuihin. Sivustolta löytyy helposti kaikki yrityksen tarjoamat palvelut ja lisäksi asiakkaat palvellaan sivustolla heti chat-palvelun ansiosta. Chatin kautta kerätään talteen tärkeät myyntikontaktit ja tarjouspyynnöt, jotka yritys kotiuttaa siivouskeikoiksi. 

    Hakukoneoptimointi on nostanut sivuston hyvin löydettäville Googlen luonnollisissa hakutuloksissa ja hakusanamainonnallakin havitellaan uusia asiakkaita Googlen kautta. Yritys löytyy kattavasti kaikilla palveluilla myös Fonectan kolmesta palvelusta (Finder.fi, Fonecta.fi ja Fonecta Caller) ja Helsingissä tehtäviin hakuihin yritys on varannut Kärkipaikan eli hakutulosten ykkössijan.

     

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Jyväskylän Laatta Leevi: Chatin avulla kotisivukävijöistä asiakkaita

    Haaste

    Ennen chat-palvelun käyttöön ottamista kotisivuille saatiin kävijöitä, mutta he usein lähtivät sieltä ottamatta yhteyttä tai pyytämättä tarjousta.

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Hakukoneoptimointi

    Google-mainonta

    Facebook-mainonta

    Tulokset

    Hakukoneoptimoinnin ja mainonnan kautta kotisivuilla käyvät asiakkaat eivät nyt vain vieraile sivuilla, vaan kyselevät tuotteista chatissa. Chatin kautta Jyväskylän Laatta Leevi on saanut palveltua asiakkaat heti sivuilla. Lisäksi on otettu talteen kuumia liidejä, joista on saatu yritykselle uusia asiakkaita.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Novosan: Digitaalisuus osana B2B-myyntiä

    Haaste

    Digitaalisuuden tuominen kiinteäksi osaksi B2B-bisnestä. Parempi löydettävyys verkosta ja asiakkaiden palveleminen ja myynnin lisääminen chat-palvelun avulla.

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Google hakusanamainonta

    Hakukoneoptimointi

    Tulokset

    Ekologisista WC-ratkaisuista tuttu Novosan halusi tuoda digitaalisuuden kiinteäksi osaksi B2B-bisnestään. Yrityksen verkkolöydettävyyttä parannettiin ja myyntiorganisaation toimintaa tuettiin analytiikalla. 

    Käyttöön otettu chat-palvelu nappaa kiinnostuneet asiakkaat kiinni ja on varmistanut tasaisen konversion verkkosivuilla. Lisäksi verkkosivujen kävijämäärät kasvoivat 40 %. Yhteistyö Fonectan kanssa on tuonut liikevaihtoon kasvua yhteensä 35 %.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Plusprint: Nopeaa asiakaspalvelua ja liidejä chatin avulla

    Haaste

    Asiakkaiden yhteydenottopyyntöihin ei pystytty reagoimaan tarpeeksi nopeasti vaan asiakkaille haluttiin vastata nopeammin. 

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Tulokset

    Plusprint tarvitsi tehokkaan keinon jatkuvaan uusien asiakkaiden hankintaan. Tarvittiin parhaita mahdollisia liidejä kaupan tekoon. Myös asiakaspalvelun parantaminen oli tärkeää: haluttiin tarjota hyvää asiakaspalvelua silloin kun asiakkaille parhaiten sopii. Vastauksia asiakkaiden kysymyksiin piti pystyä antaa nopeasti ja tehokkaasti, niin etteivät yhteydenottopyynnöt kasaannu. Chatin käyttöönotto vakuutti nopeasti: asiakkaat saivat palvelua heti halutessaan, ja todella suuresta osasta chat-keskusteluja saatiin myyntiliidejä, joista tehtiin kauppaa.

    Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Rönnvik: Matkailuyrityksen chat on sekä asiakaspalvelua että myyntiä

    Haaste

    Yrityksen nettisivuilla ei tarjottu palvelua vaikka potentiaaliset asiakkaat etsivät sivuilta tietoa aktiivisesti ja odottivat vastauksia heti. Resursseja chatin pyörittämiseen itse ei ollut.

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Tulokset

    Rönnvik on kotimainen matkailukohde ja kokous- ja juhlapaikka Pälkäneellä, Pirkanmaalla. Tila sijaitsee keskellä kauneinta suomalaista maalaismaisemaa, mutta kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä Helsingistä ja Tampereelta.

    "Liikevaihtomme kasvoi viime vuonna mukavasti edelliseen vuoteen nähden, mikä on osaltaan seurausta juuri digitaalisen myynnin ja markkinoinnin panostuksista. Käytämme perinteisen verkkomainonnan lisäksi enenevissä määrin esimerkiksi Facebookia", kertoo Juho Rönni Ronnvikiltä.

    ”Kun kerran ohjaamme maksetulla mainonnalla liikennettä nettisivuille, meille on tärkeää saada potentiaaliset asiakkaat sieltä kiinni. Chat toimii tässä hyvin, ja reaaliaikaisena palvelukanavana se vastaa myös ihmisten tarpeeseen saada tietoa heti", Rönni toteaa.

    "Meillä ei kuitenkaan ole resursseja ja aikaa pyörittää chattia itse, joten palvelun käynnistämisen ehdoton edellytys oli, että se hoidetaan ulkoistetusti. Fonecta Chat -asiakkaaksi päädyimme kokeilukampanjan kautta. Chatin kautta alkoi välittömästi tulla yhteydenottoja, joten totesimme, että yhteistyötä on mielekästä jatkaa.”

    "Myynnin kannalta chat on siis ennen kaikkea työkalu siihen, että tieto potentiaalisesta asiakkuudesta ei jää meiltä saamatta, vaan saadaan ihminen kontaktiin. Chat on hyvä kannustin tutustua ja tarttua tarjolla oleviin mahdollisuuksiin.” 

    Tiesitkö että Fonectan tarjoama digitaalinen markkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Vallilan takomo: Verkko viritti kasvu-uralle

    Haaste

    Autonjousia valmistavan, maahantuovan ja asentavan Vallilan Takomon haasteena oli kehittää liiketoimintaansa kestävästi digitaalisen markkinoinnin avulla.

    Ratkaisu

    Digitaalisen markkinoinnin työkalupakin käyttöönotto
    Verkkokaupan lanseeraus
    Myyvän kampanjakokonaisuuden rakentaminen

    Tulokset 

    Käyttöön otettu monipuolinen digimarkkinoinnin työkaluvalikoima mahdollisti tehokkaasti Vallilan Takomon liikevaihdon kasvun.

    Yrityksen tavaratilausten määrä kasvoi yhteensä 35 % ja kevään kampanja toi 3500 euron arvosta tarjouspyyntöjä. Yrityksen liikevaihto kasvoi 8 %.

    "Meillä on nyt tilauskantaa loppu- ja alkuvuodeksi niin, etten muista milloin viimeksi olisi tilanne ollut näin hyvä."

    - Teemu Punkka, toimitusjohtaja

    Lue lisää
 Nämäkin yritykset käyttävät Fonectan chat-palvelua:

Leo clean oy

toimiala: siivouspalvelut

turun hylly- ja trukkitalo oy

toimiala: koneiden vuokraus

jk mikrobitekniikka  oy

toimiala: sisäilmatutkimus

uniqair oy

toimiala: ilmastointiurakointi

kojo kaihdin Ky

toimiala: aurinkosuojaus

Hoo-Hoo Oy

yrityslahjat