Asiakkaitamme
Fonecta Chat

  • 25.01.2022
    PKMK Palvelut Oy: Laadukkaat kotisivut yhdistettynä hyvään hakukonelöydettävyyteen tuovat keikkoja

    PKMK Palvelut Oy on ollut Fonectan asiakkaana vuodesta 2019 lähtien. Yrittäjä Mika Vanhanen kertoo, että haastavinta yrittämisessä on se, kun joutuu itse pyörittämään kokonaisuutta laskutuksista asiakashankintaan. Tämän vuoksi hän kokee, että on tärkeää, että on luotettava kumppani, joka voi hoitaa digitaalisen markkinoinnin hänen puolestaan.

    ”Avain yhteistyöhön Fonectan kanssa on yhtenäinen luottamus. Se, mitä alussa on luvattu, on pitänyt paikkansa ja olen enemmän kuin tyytyväinen!” -Mika Vanhanen, PKMK Palvelut Oy.

    Ammattitaidolla tehdyt kotisivut muutti liiketoiminnan välittömästi

    Selkeät ja toimivat kotisivut esittelevät PKMK Palvelut Oy:n monipuolisia palveluita kattavasti. Näyttävät kuvat tekevät sivuista raikkaan tuntuiset. Heti kotisivujen julkaisun jälkeen asiakkaat aktivoituivat ja saivat yrityksen puhelimet pirisemään ja sähköpostin laulamaan. Tutustu sivuihin: www.pkmkpalvelut.fi

    Paljonko uudet kotisivut maksavat? Testaa laskurimme avulla!

    Helppo yhteydenotto onkin yrittäjä Mika Vanhasen mielestä yksi sivuston hienoimmista ominaisuuksista. Kotisivuille on tuotu myös Fonecta Chat -palvelu, joka on helpottanut yrittäjän arkea huomattavasti. Kun itse on kentällä, eikä pääse vastaamaan puhelimeen, on kätevää, kun chat-henkilö palvelee asiakkaita yrittäjän puolesta. Chatissa käydään asia asiakkaan kanssa läpi, ja yrittäjä saa valmiiksi haastatellun asiakkaan tiedot näppärästi sähköpostiin tai tekstiviestillä, jotta voi olla sitten itse asiakkaaseen yhteydessä. Tämän Mika kokee äärimmäisen helppona.

    Miten Chat toimisi kotisivuillasi? Tutustu Fonecta Chat -palveluun!

    Google-mainonnan avulla yritys löytyy hakukoneesta

    Kotisivulle ohjataan liikennettä Googlesta yritykselle tärkeillä hakusanoilla. Yritys haluaa varmistaa, että se löytyy silloin, kun asiakkailla on tarvetta vaikkapa kattotöille, puunkaadolle tai kiinteistöhuollolle.

    ”Aiemmin asiakkaat eivät löytäneet meitä verkosta, mikä oli tietenkin huono juttu. Sain Fonectalta puhelun, ja päätettiin sitten kokeilla Fonectan palveluita, vaikka aluksi epäilyttikin, onko tästä mitään hyötyä. Olen ollut yllättynyt, miten asiakkaat alkoivat yhtäkkiä löytää yrityksemme ja saimme paljon enemmän keikkaa kuin odotimme”, yrittäjä Mika Vanhanen kertoo.

    Edellä mainittujen palveluiden lisäksi PKMK Palvelut Oy:llä on käytössä Fonecta Kontakti, joka tukee yrityksen löydettävyyttä useissa netin haku-, suosittelu- ja karttapalveluissa. Palvelun avulla on myös helppoa hallinnoida netissä olevia tietoja yhdestä paikasta. Täältä voit tutustua paremmin Fonecta Kontaktiin.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? Jätä yhteydenottopyyntö!

    Lue lisää
  • MK-Kassamasiina Oy
    13.12.2021
    MK-Kassamasiina Oy: Chat ratkaisi tavoitettavuusongelman - Kotisivuilla olevan chatin kautta yhteydenottoja tulee useampi viikoittain

    Turkulainen MK-Kassamasiina Oy palvelee asiakkaitaan koko Suomen laajuisesti, ja sen kautta kaikenkokoiset yritykset saavat käyttöönsä toimivat ja luotettavat maksupäätteet ja kassajärjestelmät.  ”Asiakkaiden palveleminen hoituu kätevästi etäyhteyksin, joten vallitseva maailmantilanne ei aseta rajoitteita yrityksen toiminnalle”, kertoo MK- Kassamasiina Oy:n Jukka Karppinen.

    Vuosikymmenten kokemus on valttia alalla, jolla kilpailu on kovaa

    Lähes kolmenkymmenen vuoden kokemus takaa MK-Kassamasiina Oy:lle vahvan jalansijan alalla, jossa vallitsee todella kireä kilpailutilanne.
    Kokemuksen tuoma luotettavuus ja ammattitaito ovat ratkaisevia tekijöitä siinä, että asiakkaat päätyvät valitsemaan MK-Kassamasiina Oy:n: Monien kilpailevien yritysten elinkaari on jäänyt huomattavasti lyhyemmäksi, jolloin näiden yritysten asiakkaat ovat joutuneet pulaan omassa liiketoiminnassaan.

    ”Olemme vanhimpia toimijoita Suomessa ja pitkäikäisyytemme antaa asiakkaillemme varmuutta siihen, että toimintamme jatkuu vielä vuosikymmeniä eteenpäinkin.” - Jukka Karppinen / MK-Kassamasiina Oy

    Ole asiakkaidesi tavoitettavissa helposti! Tutustu chat-palveluun!

    Chat ratkaisi ongelman kerralla

    Jukka Karppinen kertoo, että heillä oli aikoinaan haasteena se, että asiakkaat eivät tahtoneet saada heihin puhelimitse yhteyttä kiireisen aikataulun vuoksi.

    Vuoden 2017 keväällä Fonectan MK-Kassamasiina Oy:lle tarjoama chat-palvelu tuli ratkaisuksi tavoitettavuusongelmaan ja sen avulla tilanne paranikin huimasti kertaheitolla: Kotisivuilla olevan chatin kautta yhteydenottoja tulee useampi viikoittain ja esimerkiksi marraskuussa chatin kautta käydyistä keskusteluista 80 % johti tarjouspyyntöön tai liidiin.

    Myös muu asiakaspalvelu hoituu kätevästi chatilla: Palvelu on tuonut MK-Kassamasiina Oy:n upeasti asiakasyritysten saataville.

    MK Kassamasiina Oy laajensi taannoin markkinointiaan chatin lisäksi Fonectan Kontakti-näkyvyyteen, joten nyt yritys on entistä paremmin näkyvissä Fonectan palveluissa ja kumppaniverkostoissa. Ne lisäävät tunnettuutta entisestään.

    Jukka kertoo olevansa tyytyväinen yhteistyöhön Fonectan kanssa ja jatkaa sitä mielellään.
    "Risuja ei ole antaa yhteistyöstä, pidätte meidät hyvin kartalla tapahtumista ja ehdotatte uusia ratkaisuja, mikä on hyvä juttu." - Jukka Karppinen / MK-Kassamasiina Oy.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? Jätä yhteydenottopyyntö

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Siivouspalvelu Kari Toivonen: Hyvä löydettävyys Googlessa ja Fonectan palveluissa tuo uusia asiakkaita

    Siivouspalvelu Kari Toivosen markkinointia ei hoidettu yhtenäisenä kokonaisuutena, minkä seurauksena markkinoinnin tulokset eivät täyttäneet haluttuja tavoitteita. Myös yrityksen kotisivut vaativat uudistamista ja hakukoneista kaivattiin parempaa löydettävyyttä.

    Fonectan tarjoamat ratkaisut

    Uudet kotisivut ja chat-palvelu toimiva yhdistelmä

    Helsingissä ja lähiseudulla siivouspalveluita yrityksille tarjoava Siivouspalvelu Kari Toivonen on todella tyytyväinen uudistettuihin kotisivuihin. Sivustolta löytyy helposti kaikki yrityksen tarjoamat palvelut, ja chat-palvelun ansiosta asiakkaita palvellaan heti sivustolla. Chatin kautta kerätään talteen tärkeät myyntikontaktit ja tarjouspyynnöt, jotka yritys kotiuttaa siivouskeikoiksi. 

    Yritys löytyy verkosta kattavasti

    Hakukoneoptimointi on nostanut sivuston hyvin näkyviin Googlen luonnollisissa hakutuloksissa, ja hakusanamainonnallakin havitellaan uusia asiakkaita Googlen kautta. Yritys löytyy kattavasti kaikilla palveluilla myös Fonectan kolmesta palvelusta (Finder.fi, Fonecta.fi ja Fonecta Caller). Helsingissä tehtäviin hakuihin yritys on varannut Kärkipaikan eli hakutulosten ykkössijan.

    Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Jyväskylän Laatta Leevi: Chatin avulla kotisivukävijöistä asiakkaita

    Jyväskylän Laatta Leevi on monipuolinen laattakauppa, joka tarjoaa kattavan laattavalikoiman rakentajille ja remontoijille. Ennen chat-palvelun käyttöönottamista kotisivuille saatiin kävijöitä, jotka usein lähtivät sivuilta ottamatta yhteyttä tai pyytämättä tarjousta.

    Fonectan tarjoamat ratkaisut

    Chatin kautta lisää kyselyjä ja liidejä

    Hakukoneoptimoinnin ja mainonnan kautta kotisivuilla käyvät asiakkaat eivät enää vain vieraile sivuilla, vaan nykyään he myös kyselevät tuotteista chatissa. Chatin avulla Jyväskylän Laatta Leevi voi palvella asiakkaita heti kotisivuilla. Lisäksi yritys on ottanut talteen kuumia liidejä, joista on saatu uusia asiakkaita.

    Täältä löydät kaikki Fonectan digimarkkinoinnin palvelut.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Novosan: Digitaalisuus osana B2B-myyntiä

    Ekologisista WC-ratkaisuistaan tuttu Novosan halusi tuoda digitaalisuuden kiinteäksi osaksi B2B-bisnestään. Yrityksen tavoitteisiin kuuluivat myös parempi löydettävyys verkosta, asiakkaiden palveleminen sekä myynnin lisääminen chat-palvelun avulla.

    Chat-palvelu toi lisää asiakkaita ja liikevaihtoa

    Novosan otti käyttöön Fonecta Chat -palvelun, joka nappaa kiinnostuneet asiakkaat kiinni ja varmistaa tasaisen konversion verkkosivuilla. Yrityksen verkkolöydettävyyttä parannettiin ja myyntiorganisaation toimintaa tuettiin analytiikalla.

    Markkinointiratkaisujen ansiosta Novosanin verkkosivujen kävijämäärät kasvoivat 40 %.  Yhteistyö Fonectan kanssa on tuonut liikevaihtoon kasvua yhteensä 35 %.

    Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä!

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Plusprint: Chatin avulla liidejä ja nopeaa asiakaspalvelua

    Plusprint tarvitsi tehokkaan keinon jatkuvaan uusien asiakkaiden hankintaan. Asiakkaiden yhteydenottopyyntöihin ei pystytty reagoimaan tarpeeksi nopeasti, joten asiakkaille haluttiin vastata nopeammin. 

    Lisäksi Plusprint tarvitsi parhaita mahdollisia liidejä kaupan tekoon. Myös asiakaspalvelun parantaminen oli tärkeää: haluttiin tarjota hyvää asiakaspalvelua silloin, kun asiakkaille parhaiten sopii. Vastauksia asiakkaiden kysymyksiin piti pystyä antamaan nopeasti ja tehokkaasti niin, etteivät yhteydenottopyynnöt kasaannu.

    Chat lisäsi kauppaa ja nopeutti asiakaspalvelua

    Ratkaisuksi valittiin Fonecta Chat -palvelu. Chatin käyttöönotto vakuutti nopeasti: asiakkaat saivat palvelua heti halutessaan, ja todella suuresta osasta chat-keskusteluja saatiin myyntiliidejä, joista tehtiin kauppaa.

    Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Rönnvik: Matkailuyrityksen chat on sekä asiakaspalvelua että myyntiä

    Rönnvik on kotimainen matkailukohde sekä kokous- ja juhlapaikka Pälkäneellä, Pirkanmaalla. Tila sijaitsee keskellä kauneinta suomalaista maalaismaisemaa, mutta kuitenkin kohtuullisen ajomatkan päässä Helsingistä ja Tampereelta.

    Rönnvikin nettisivuilla ei tarjottu palvelua, vaikka potentiaaliset asiakkaat etsivät aktiivisesti sivuilta tietoa ja odottivat nopeita vastauksia. Yrityksellä ei kuitenkaan ollut resursseja ylläpitää chattia itse, joten ratkaisuksi valittiin Fonecta Chat -palvelu.

    Markkinointi kasvatti liikevaihtoa

    "Liikevaihtomme kasvoi viime vuonna mukavasti edelliseen vuoteen nähden, mikä on osaltaan seurausta juuri digitaalisen myynnin ja markkinoinnin panostuksista. Käytämme perinteisen verkkomainonnan lisäksi enenevissä määrin esimerkiksi Facebookia", kertoo Juho Rönni Ronnvikiltä.

    ”Kun kerran ohjaamme maksetulla mainonnalla liikennettä nettisivuille, meille on tärkeää saada potentiaaliset asiakkaat sieltä kiinni. Chat toimii tässä hyvin, ja reaaliaikaisena palvelukanavana se vastaa myös ihmisten tarpeeseen saada tietoa heti", Rönni toteaa.

    Fonecta Chat palvelee asiakkaita reaaliaikaisesti

    "Meillä ei kuitenkaan ole resursseja ja aikaa pyörittää chattia itse, joten palvelun käynnistämisen ehdoton edellytys oli, että se hoidetaan ulkoistetusti. Fonecta Chat -asiakkaaksi päädyimme kokeilukampanjan kautta. Chatin kautta alkoi välittömästi tulla yhteydenottoja, joten totesimme, että yhteistyötä on mielekästä jatkaa.”

    "Myynnin kannalta chat on siis ennen kaikkea työkalu siihen, että tieto potentiaalisesta asiakkuudesta ei jää meiltä saamatta, vaan saadaan ihminen kontaktiin. Chat on hyvä kannustin tutustua ja tarttua tarjolla oleviin mahdollisuuksiin.” 

    Tiesitkö, että Fonectan tarjoama digitaalinen markkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Vallilan takomo: Verkko viritti kasvu-uralle

    Vallilan Takomo on autonjousia valmistava, maahantuova ja asentava yritys, jonka haasteena oli kehittää liiketoimintaansa kestävästi digitaalisen markkinoinnin avulla.

    Ratkaisuiksi valittiin digitaalisen markkinoinnin työkalupakin käyttöönotto, verkkokaupan lanseeraus
    sekä myyvän kampanjakokonaisuuden rakentaminen.

    Liikevaihto ja tilausmäärät kasvoivat

    Käyttöön otettu monipuolinen digimarkkinoinnin työkaluvalikoima mahdollisti tehokkaasti Vallilan Takomon liikevaihdon kasvun. Yrityksen tavaratilausten määrä kasvoi yhteensä 35 %, ja kevään kampanja toi 3 500 euron arvosta tarjouspyyntöjä. Yrityksen liikevaihto kasvoi 8 %.

    "Meillä on nyt tilauskantaa loppu- ja alkuvuodeksi niin, etten muista milloin viimeksi olisi tilanne ollut näin hyvä."

    Teemu Punkka, toimitusjohtaja

    Täältä löydät kaikki Fonectan digimarkkinoinnin palvelut.

    Lue lisää