DELETE

Lataa koko tarina


CHAT ON OSA DELETEN ASIAKASKOKEMUSTA JA MYYNTIPROSESSIA

Delete on kansainvälisesti toimiva ympäristöpalveluyritys. Sen puoleen käännytään silloin, kun teollisuudessa, rakentamisessa tai kiinteistöhuollossa tarvitaan puhdistusta, purkamista, kierrättämistä tai jätteenkäsittelyä.


Haaste

Asiakaskokemus ei vastannut yrityksen asiakaslupausta, sillä palvelua tarvittiin myös verkossa. Deletellä ei itsellään ollut resursseja ylläpitää chat-palvelua yrityksen verkkosivuilla, joten ulkopuolisen palveluntarjoajan apu oli tarpeen.


Ratkaisu

Fonecta Chat -palvelu, jonka avulla voidaan tavoittaa kiinnostuneet asiakkaat jo suoraan verkkosivuilta ja ylläpitää samalla laadukasta asiakaskokemusta.

Tulokset

"Huipputason asiakaskokemus on keskeinen osa Deleten brändiä. Se on se meidän juttu ja ykkösprioriteetti: ratkaisemme asiakkaan ongelmat ripeästi ja laadukkaasti. Mahdollisuus asioida meidän kanssa chatin kautta on osa asiakaskokemuksen kehittämistä. Saamme paljon positiivista palautetta siitä, että pystymme vastaamaan tiedusteluihin nopeasti, ja nettosuositteluindeksimme on yli 9" kertoo markkinointijohtaja Petri Uomala.


Chat on myös integroitu osaksi myyntiprosessia. Sillä saadaan kiinni digimarkkinoinnin ja hakukoneoptimoinnin kautta nettisivuille ohjatut potentiaaliset asiakkaat. Chatista yhteydenotot syötetään suoraan liideiksi CRM:ään.


"Meillä ei ollut omaa resurssia, jonka olisimme voineet kiinnittää chatin hoitamiseen, joten palvelu oli oikeastaan pakko ulkoistaa. Ulkoistetun chatin kontaktihinta on suhteessa saatuihin hyötyihin niin edullinen, että tämä on ehdottomasti meille paras ratkaisu, Uomala iloitsee.


"Yhteistyö Fonecta Chatin kanssa on sujunut todella hyvin, ja ulkoistuksen myötä chatin konversiokin on parantunut entisestään. Suurin osa liideistämme tulee tällä hetkellä verkkosivujen kautta, ja niistä noin 20 % chatista. Nämä yhteydenotot eivät ole mitään renkaanpotkimisia tai esitetilauksia, vaan ihan oikeita kyselyitä todelliseen tarpeeseen", Uomala jatkaa.


"Osasimme odottaakin, että chat-yhteydenottoja tulisi paljon kuluttaja-asiakkailta, kuten omakotitalon purkajilta ja remontoijilta. Se oli kuitenkin iloinen yllätys, että chat-keskustelijoiden joukossa on koko ajan enemmän myös isojen teollisuusyritysten hankintaväkeä."

Fonecta Chat

Onko yrityksesi läsnä asiakkaillesi silloin, kun he tarvitsevat nopeasti vastauksia? Chat-myyjämme muuttavat kotisivukävijäsi tarjouspyynnöiksi, varauksiksi ja tilauksiksi. Keskimäärin 53 % käymistämme chat-keskusteluista päätyy myyntikontaktiin.

Lue lisää Fonecta Chat -palvelusta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Avaimet käteen -kotisivut

Hinta alkaen

22

€/kk

+ alv

Kauttamme saat ammattilaisen suunnittelemat kotisivut yritykselle ja yhdistykselle.

Lue lisää

Hakukone­optimointi

Hinta alkaen

270

€/kk

+ alv

Hakukoneoptimoinnin avulla voit parantaa kotisivujesi sijoitusta Googlen hakutuloksissa.

Lue lisää

Google­-mainonta

Hinta alkaen

220

€/kk

+ alv

Lisää näkyvyyttä Googlesta! Kauttamme saat laadukkaat Google-mainonnan kampanjat vankalla ammattitaidolla.

Lue lisää