MÄKelän
auto oy


Syvempi asiakasymmärrys myynnin edistämiseen

Mäkelän Auto Oy hyödynsi Fonectan segmentointia syventääkseen yrityksensä asiakasymmärrystä. Paremman asiakasymmärryksen avulla voitiin selvittää, mitä sivuston käyttäjät autoltaan haluavat, millä perusteella he tekevät ostopäätöksensä ja mistä heidät todennäköisimmin tavoittaa.

”Aiemmin seurasimme vain kotisivujen kävijämääriä, mutta nyt saamme todellista tietoa siitä, minkälaisia asiakkaita sivuilla käy. Hyödynnämme tietoa mm. myynninedistämisessä ja muokkaamme sivujamme oikeille asiakasryhmille sopivimmiksi”, kertoo Mäkelän Auton toimitusjohtaja Tommi Tuominen.

Verkkosivu­kävijöiden analysointi

Maksuton Fonecta Audience Insights kertoo millaisia yrityksesi verkkosivukävijät ovat. Tiedon avulla kohdennat kohderyhmällesi kiinnostavaa sisältöä ja mainontaa.

Lue lisää työkalusta

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Verkkosivu­­kävijöiden analysointi

Fonecta Audience Insights lisää asiakasymmärrystä

Maksuton työkalu kertoo millaisia yrityksesi verkkosivukävijät ovat ja voit kohdentaa heille kiinnostavaa sisältöä ja mainontaa.

Lue lisää

Asiakas­rekisterin päivitys

Asiakasrekisterin päivitys tehostaa markkinointia ja myyntiä

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää

Rikasteet

Ymmärrä asiakkaita entistä paremmin

Rikasteet auttavat yritystäsi ymmärtämään asiakkaiden asenteita, tarpeita ja ostopäätöksiä.

Lue lisää