espoon kaupunki


Kaupunki- ja palvelusuunnittelu väestö- ja yritysanalyysien avulla

Fonecta toteutti Espoon kaupungille keväällä 2017 väestö- ja yritysanalyysit kaupunki- ja palvelusuunnittelun tueksi Keran alueelle sekä Länsimetron asemien vaikutusalueille. Analyysissa tarkasteltiin myös espoolaisten valmiutta digitaalisten palveluiden käyttöönottoon sekä sisäistä muuttoliikettä kuluneen viiden vuoden ajalta.

”Saimme hyvän analyysin nykytilanteesta niin Espoossa asuvasta väestöstä kuin täällä sijaitsevista yrityksistä. Analyysit hyödyntävät meitä muun muassa kaupunkisuunnittelussa sekä erilaisten palveluiden kehittämisessä Espoossa asuville. Lisäksi yritysanalyysi antoi elinkeinotoimelle koostetun tietopaketin kaupungin elinkeinoelämän nykytilanteesta,” toteaa palvelujen kehittämisjohtaja Päivi Sutinen.

Asiakas­rekisterin Analysointi

Asiakasanalyysi antaa yrityksellesi kattavan kuvan siitä, minkälaisia asiakkaasi ovat taustoiltaan. Analyysin tuottaman ymmärryksen avulla voit tehostaa yrityksesi palveluprosesseja, asiakaspalvelua sekä myynnin ja markkinoinnin tehokkuutta.

Lue lisää asiakasanalyysista

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Asiakas­rekisterin päivitys

Asiakasrekisterin päivitys tehostaa markkinointia ja myyntiä

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää

Rikasteet

Ymmärrä asiakkaita entistä paremmin

Rikasteet auttavat yritystäsi ymmärtämään asiakkaiden asenteita, tarpeita ja ostopäätöksiä.

Lue lisää

Verkkosivu­­kävijöiden analysointi

Fonecta Audience Insights lisää asiakasymmärrystä

Maksuton työkalu kertoo millaisia yrityksesi verkkosivukävijät ovat ja voit kohdentaa heille kiinnostavaa sisältöä ja mainontaa.

Lue lisää