Asiakastuki

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme? Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi,
kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!

Kirjaudu oma fonectaan

Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.

Kirjaudu

Ota yhteyttä

Aloita chat


* Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.
Asiakaspalvelun puhelin on avoinna arkisin klo 9-15.

Voit asioida myös Oma Fonecta -itsepalvelukanavassa.




Palvelu­kohtaiset ohjeet

Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.

Siirry lukemaan ohjeita

Usein kysytyt kysymykset

Kokosimme tietoa usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen. Löydä vastauksia mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin!

Lue kysymykset ja vastaukset

Häiriötiedotteet

Fonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.

Katso status.fonecta.fi