Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme? Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi,
kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!
ASIAKASTIEDOTE
ICT–alan toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa ammattiliitto Pron ja Palvelualojen työnantajien Paltan välillä ei olla päästy sopuun, joten ICT-alan toimihenkilöiden lakko alkaa maanantaina 25.4.2022 klo 06.00. Työnseisaus kestää näillä näkymin sunnuntaille 8.5.2022 saakka.
Lakon aikana asiakaspalvelun puhelin on suljettuna ja sähköpostiviesteihin vastaamisessa tulee olemaan viivettä. Pyrimme palauttamaan palvelun normaaliksi mahdollisimman pian mahdollisen työnseisauksen päätyttyä. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
Ota yhteyttä
Asiakaspalvelun puhelin on avoinna arkisin klo 9-15
Voit hoitaa useimmat asiat leppoisasti myös Oma Fonecta -itsepalvelukanavassa.
Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.
Ehkä pohdit samaa, kuin moni muu? Kokosimme useimmin asiakkaiden mieltä askarruttavat kysymykset ja vastaukset yhteen paikkaan!
Fonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.