Asiakastuki

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme? Tältä sivulta löydät lisätietoa palveluistamme sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi, kokeile rohkeasti chat-palveluamme arkisin klo 8-16.

Kirjaudu oma fonectaan

Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.

Kirjaudu

Ota yhteyttä

Aloita chat (arkisin klo 8-16)

* Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min

Palvelu­kohtaiset ohjeet

Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.

Siirry lukemaan ohjeita

Usein kysytyt kysymykset

Kokosimme tietoa usein kysyttyihin kysymyksiin liittyen. Löydä vastauksia mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin!

Lue kysymykset ja vastaukset

Häiriötiedotteet

  • 14.03.2019
    FONECTA HÄIRIÖTIEDOTE: //HÄIRIÖTILANNE OHI//OSASSA SÄHKÖPOSTEJA ON ILMENNYT HÄIRIÖTILANNE 14.3.2019

    Hyvä asiakkaamme, 


    Päivitys klo 9:16:

    Häiritilanne on ohi ja palvelut toimivat normaalisti. Jos sähköpostissa edelleen ilmenee ongelmia, niin olethan yhteydessä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@fonecta.com.


    Pahoittelemme asiasta aiheutunutta haittaa!

    -------------------------------------------

    Osassa sähköposteja on ilmennyt 14.3.2019 häiriö. Sähköpostit eivät tällähetkellä toimi, eikä kirjautumissivulle pääse. Koskee sähköposteja, joiden kirjautumisosoite on https://webmail.fonecta.fi .Vikatilannetta selvitetään parhaillaan ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman pikaisesti. Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa!

    Fonecta Asiakaspalvelu

    Lue lisää
  • 05.03.2019
    FONECTA HÄIRIÖTIEDOTE // ONGELMIA FONECTA CALLER -SOVELLUKSEN KÄYTÖSSÄ

    Osalla Fonecta Caller -sovelluksen käyttäjistä saattaa ilmetä ongelmia soittajan tunnistukseen tai puhelujen estoon liittyen. Osa vikatilanteista johtuu perjantaina 1.3.2019 julkaistusta uudesta Android 9 versiosta. Selvitämme asiaa ja korjaamme vian mahdollisimman pian. (Mikäli ongelma on se, että Fonecta Caller estää kaikki puhelut, tilanteen saa väliaikaisesti korjattua poistamalla sovelluksen omista asetuksista kohdan "salattujen puheluiden esto".)

    Mikäli haluat tarkempaa selvitystä, olethan meihin yhteydessä sovelluksen asiakastuki-osion kautta tai lähettämällä viestin osoitteeseen mobile@fonecta.com. Liitäthän viestiin mukaan mahdollisimman tarkat tiedot käyttämästäsi laitteesta, sekä käyttöjärjestelmästä.

    Pahoittelemme vikatilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Fonecta asiakaspalvelu

    Lue lisää
  • 28.02.2019
    FONECTA HÄIRIÖTIEDOTE:// HÄIRIÖTILANNE OHI// OSASSA SÄHKÖPOSTEJA ON ILMENNYT HÄIRIÖTILANNE 27.2.2019

    Hyvä asiakkaamme, 


    Osassa sähköposteja on ilmennyt 27.2.2019 häiriötilanteita, sähköpostien vastaanottaminen ei onnistu ja lähetetyistä sähköposteista generoituu virheilmoitus lähettäjälle. Koskee sähköposteja, joiden kirjautumisosoite on https://posti.yrityskotisivut.fi/

    Vikatilannetta selvitetään parhaillaan ja asia pyritään ratkaisemaan mahdollisimman pikaisesti.

    Pahoittelemme asiasta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa!

    Fonecta Asiakaspalvelu

    Lue lisää
Kaikki häiriötiedotteet